credius.ro

Ce spune BCR despre castigarea procesului intentat de clientii nemultumiti

21 ianuarie 2011

Clientii BCR au pierdut astazi un nou proces, prin care cereau suspendarea ratelor pana la finalizarea proceselor. BCR, prin vocea lui Ionut Stanimir, seful Departamentului Comunicare Externa si Evenimente, considera ca Justitia a luat o hotarare corecta, care confirma ca fiecare dintre noi trebuie sa isi respecte cu buna credinta obligatiile de plata asumate prin contracte semnate de buna voie. "Banca nu a dorit sa se ajunga la astfel de actiuni in instanta. Este regretabil ca au fost create artificial asteptari nerealiste care pentru clienti inseamna timp si bani pierduti. Cei care au initiat astfel de litigii neintemeiate ar trebui sa aiba responsabilitatea suportarii costurilor procesuale aferente. Clientii care au dificultati de rambursare trebuie sa vina sa discute cu banca pentru a putea sa cautam impreuna o solutie potrivita, acceptabila de ambele parti, in functie de situatia actuala a venitului, valoarea garantiilor, istoricul de plata al fiecaruia, etc. Sunt deja peste 15.000 de familii care beneficiaza de solutii adecvate care le-au micsorat presiunea financiara lunara", ne-a precizat oficialul BCR.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro