credius.ro

Ce a realizat ING Bank in sase luni

22 august 2011

In prima jumatate a anului curent, ING Bank România a inregistrat un profit brut de 65 milioane RON, in crestere cu 8% fata de anul anterior. Rezultatul a fost marcat de reducerea costului cu provizioanele de risc, pe fondul imbunatatirii profilului de risc a portofoliului de credite, si de cresterea veniturilor din operatiunile cu clientii.

+7% Cresterea creditarii

Portofoliul de credite a crescut cu 7%, ajungând la 8.140 milioane RON, in principal datorita cresterii cu 11% a imprumuturilor acordate persoanelor fizice, iar economiile si depozitele au inregistrat, de asemenea, o crestere de 2%, ajungând la 9.245 milioane RON. Activele totale au crescut la 12.442 milioane RON, cu 6% mai mult decât in primul semestru al anului trecut.

„Rezultatele pozitive obtinute in prima jumatate a anului 2011 se datoreaza unui management profesionist al portofoliului de clienti, al produselor si al riscurilor. Cu o pozitie consolidata, rezultate solide si un rating A+, ING Bank România se prezinta pe piata ca o institutie sigura si solida, capabila sa previzioneze piata si sa ofere clientilor sai produse si servicii bancare competitive”, a declarat Misu Negritoiu, CEO ING Bank România.

Nr. 1 in topul  satisfactiei clientilor

Rezultatelor pozitive in planul profitabilitatii, li se adauga situarea pe primele pozitii intr-o serie de studii de piata independente.
ING Bank si-a mentinut pozitia de lider de piata dupa nivelul general de satisfactie a clientilor, conform studiului recurent de „Customer Satisfaction” realizat de AC Nielsen in noiembrie-decembrie 2010. Acelasi studiu a aratat ca ING Bank România a inregistrat in 2010 cea mai mare pondere in portofoliu a clientilor loiali din piata de retail banking din România.

De asemenea, conform studiului „Brand Tracking” realizat de AC Nielsen in octombrie 2010, ING Bank România se situeaza in top 3 in clasamentul bancilor autohtone la capitolul brand recommendation - 14% dintre cei chestionati (clienti bancarizati) recomanda ING Bank pentru produse si servicii bancare si in top 5 in ceea ce priveste notorietatea spontana - 11% dintre cei chestionati mentioneaza spontan ING Bank.

„In 2010, ING Bank a inregistrat si «Cel mai ridicat nivel al satisfactiei clientilor» din piata de retail banking din România. Conform aprecierilor lor, aspectele care au plasat in 2010 ING Bank România pe primul loc au fost: increderea inspirata clientilor bancii, portofoliul de produse si servicii adaptate nevoilor lor, conditiile avantajoase oferite clientilor fideli, birocratia redusa, dobânzile avantajoase oferite la produsele de creditare si de economisire, taxele si comisioanele competitive”, a adaugat Misu Negritoiu, CEO ING Bank România.

 

Brand de angajator

In plus, ING Bank România s-a situat in top 3 cei mai buni angajatori din domeniul bancar, conform studiului „Cei mai doriti angajatori”, realizat de Catalyst Consulting in 2011. Clasamentul reflecta atât realitatea mediului de lucru in organizatie (mediu, provocari profesionale, traininguri, grija fata de angajati), cât si abilitatea angajatorului de a comunica chiar si cu potentialii candidati.

 

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro