Cat de multe stii despre asigurari?

Cat de multe stii despre asigurari?

In 20 septembrie, a demarat etapa a II-a a celei mai ample campanii de educare in asigurari din Romania Campania Nationala ASIGURA-TE!. Aceasta este realizata de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, CSA Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, IGPR – Inspectoratul General al Politiei Rutiere si ANPCPPSR

In 20 septembrie, a demarat etapa a II-a a celei mai ample campanii de educare in asigurari din Romania Campania Nationala ASIGURA-TE!. Aceasta este realizata de APPAAsociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, CSA Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, UNSARUniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, IGPRInspectoratul General al Politiei Rutiere si ANPCPPSRAsociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere in domeniu.

Astfel, in perioada 20 septembrie – 20 decembrie, vor fi distribuite in intreaga tara peste 750.000 de brosuri informative gratuite. Materialul aduce, intr-un format atractiv si cu un stil accesibil, informatiile de baza cu privire la asigurarile auto, RCA si CASCO, de locuinte, de viata si sanatate. GHIDUL ASIGURATULUI va ajunge in Bucuresti si in principalele 20 de orase din tara – in marile intersectii, primarii, consilii locale, prefecturi, biblioteci, aeroporturi, gari, expozitii, muzee si in intreaga retea INFO EU-RO.

De asemenea, promoteri dedicati vor distribui brosurile in principalele centre comerciale din tara. "GHIDUL ASIGURATULUI" va ajunge la publicul larg si prin intermediul cotidienelor Libertatea si Romania Libera.

Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurari de Viata VIG, alaturi de PIRAEUS Insurance Broker si OTTO Broker. Proiectul se deruleaza cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al acesteia, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro si 9am.ro.

Campania este promovata si prin intermediul unei platforme online dedicate: www.asigura-te.org
***

Declaratiile organizatorilor si partenerilor campaniei:

Constantin BUZOIANU, Presedinte, CSA
Banii cheltuiti de romani pentru asigurari, mult mai putini comparativ cu alte state europene, arata ca functiile si beneficiile produselor de asigurare nu sunt inca pe deplin intelese. In contextul economic actual, explicarea modului in care functioneaza asigurarile, valoarea si importanta acestora, va aduce, pe termen lung, o transparenta sporita a pietei de asigurari si, in acelasi timp, consumatori mult mai informati cu privire la drepturile si obligatiile ce decurg din contractele incheiate.

Remi VRIGNAUD, Presedinte, UNSAR
Educarea populatiei in spiritul protectiei prin asigurare, informarea corecta si completa privind produsele oferite de companii, precum si drepturile consumatorilor de asigurari, reprezinta preocupari constante in activitatea Uniunii Nationale a Societatilor de Asigurare si Reasigurare UNSAR. Ne exprimam speranta ca cititorii acestei brosuri vor gasi in cuprinsul lucrarii informatii utile si necesare in demersul lor de familiarizare cu conceptele de asigurare si limbajul acestei industrii. Mizam, de asemenea, pe faptul ca acest Ghid al asiguratului va avea partea sa de contributie la orientarea unei cat mai insemnate parti a publicului din Romania spre produsele de planificare si protectie financiara oferite exclusiv de asiguratori.
Comisar-sef de politie Lucian DINITA, Directorul Directiei Rutiere din cadrul I.G.P.R.
Pentru reducerea numarului de accidente rutiere soldate cu victime, se urmareste combaterea sistematica a cauzelor generatoare ale acestora, concomitent cu dezvoltarea activitatilor educative destinate participantilor la traficul rutier, in cadrul Campaniei nationale ALEGE VIATA!. Politia Rutiera Romana ramane, in continuare, partenerul fidel al oricarei initiative care vizeaza imbunatatirea sigurantei rutiere si considera ca organizarea unor asemenea evenimente contribuie la educarea conducatorilor auto din tara noastra, prin informarea directa si in mod corect a acestora.

Mariana DIACONESCU, Presedinte Directorat, ASIROM VIG
Piata de asigurari are astazi datoria, mai mult decat oricand, sa promoveze conceptele si principiile de functionare ale produselor de protectie pe care le ofera consumatorilor. Conditiile economice actuale, precum si gradul redus de cunoastere a beneficiilor oferite de industria de asigurari, impun derularea unor campanii constante de promovare si educare in acest domeniu.

Florina VIZINTEANU, Presedinte Directorat, BCR Asigurari de Viata VIG
Educatia inseamna informare, posibilitatea de a lua o decizie justa, bine fundamentata, inseamna progres. Educatia in domeniul asigurarilor reprezinta un pas major pentru o viata traita frumos: fie ca este vorba despre asigurarea de viata, de sanatate, asigurarea locuintei sau a masinii, in momentul in care iti iei toate masurile de siguranta, cel putin din punct de vedere financiar, niciun eveniment neasteptat nu te poate surprinde nepregatit. Salutam inceperea unei noi etape a campaniei nationale de educare ASIGURA-TE! si ne alaturam initiativei companiilor de asigurari si institutiilor publice de a contribui la informarea cat mai multor romani cu privire la rolul asigurarilor.

Alexandru CIUNCAN, Secretar General, APPA
La peste 2 ani de la prima campanie nationala realizata de APPA alaturi de industria de asigurari, continuam seria proiectelor dedicate publicului larg si lansam o noua provocare: a II-a etapa a Campaniei Nationale ASIGURA-TE!. Multumim tuturor celor care ne-au fost si ne sunt alaturi si ii asiguram ca acesta este doar inceputul. Realitatile macroeconomice ne dovedesc in fiecare zi cat de mare este nevoia de educare si informare a clientilor cu privire la produsele financiare.

Sorin MIERLEA, Presedinte, ANPCPPSR – o9atitudine!
Felicitam initiativa de educare si informare transparenta a cetatenilor si, mai ales, continuitatea unei astfel de initiative si ne alaturam de fiecare data, in calitate de organizatie reprezentativa a consumatorilor din Romania, oricarei initiative in domeniul educarii si informarii, fiind pilonul de baza al unei schimbari de mentalitate si al transformarii cetatenilor din Romania din cetateni pasivi in cetateni activi. 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos