credius.ro

Canalele alternative inlocuiesc multimea de unitati bancare

22 martie 2007

Nu toate bancile au ales sa mizeze pe deschiderea de sute de filiale pentru a-si dezvolta afacerile. Pentru olandezii de la ABN Amro, strategia de piata are la baza canalele alternative. Potrivit presedintelui bancii, Peter Weiss, banca are la dispozitie o forta de vanzari directe foarte puternica si un call-center ce functioneaza 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana, lansat in martie 2006. Anul trecut ABN Amro a inaugurat sase noi unitati, urmand ca anul acesta extinderea sa se pastreze pe aceleasi coordonate.

„Avem o strategie diferita de cea a competitorilor nostri. Modelul nostru de dezvoltare nu se bazeaza pe deschiderea de noi sucursale, ci unul care combina o prezenta geografica regionala cu o forta de vanzari directe foarte puternica si un call-center non-stop”, afirma presedintele ABN Amro Romania.

Strategia de dezvoltare a ABN Amro este una care va da roade pe termen lung. In opinia presedintelui Peter Weiss, odata cu dezvoltarea societatii romanesti si a pietei, clientii vor miza tot mai mult pe canale alternative. „Cred ca pe masura ce piata va continua sa se dezvolte, oamenii vor avea tot mai putin timp sa se duca la banca. Trebuie sa le oferim canale alternative. Noi suntem aproape de clientii nostri nu doar prin locatii fizice”, apreciaza Peter Weiss.

ABN Amro a inceput activitatea pe piata romaneasca in 1995 pe segmentul corporate, iar relativ recent – in 2004, banca a demarat activitatea si pe sectorul creditarii persoanelor fizice. Peter Weiss spune ca banca va acorda aceeasi atentie celor doua linii de business, urmand sa le dezvolte in paralel. „Vom continua sa diversificam oferta si sa investim pe ambele segmente de activitate”, precizeaza Peter Weiss.

Cosmin Meleaca

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro