BT24 are acum 200.000 de clienti, in crestere cu aproape 40%

BT24 are acum 200.000 de clienti, in crestere cu aproape 40%

Serviciul de Internet Banking al Bancii Transilvania – BT24 (www.bt24.ro ) – are acum 200.000 de clienți, in crestere cu aproape 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. BT24 a fost relansat pe piata in luna septembrie a.c., având la baza tehnologie de ultima generatie si peste 100 de functionalitati. Acesta poate fi accesat

Serviciul de Internet Banking al Bancii Transilvania – BT24 (www.bt24.ro ) – are acum 200.000 de clienți, in crestere cu aproape 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. BT24 a fost relansat pe piata in luna septembrie a.c., având la baza tehnologie de ultima generatie si peste 100 de functionalitati. Acesta poate fi accesat oricând, de oriunde din lume, folosind un computer care are conexiune la Internet, indiferent de browser. De asemenea, BT24 are o versiune pentru smartphone-uri, putând fi accesat de pe adresa https://ib.btrl.ro/mBT24 . Obiectivul Bancii Transilvania este ca, pâna la sfârsitul anului viitor, cel puțin 20% dintre clienții BT24 Interent Banking sa acceseze si BT24 Mobile Banking, cea mai moderna aplicație de acest gen de pe piața, prin care acestia au acces la informații financiar–bancare si posibilitatea de a derula tranzacții, intr-un mod foarte simplu, rapid si facil, direct de pe telefonul mobil.

“Noua versiune a aplicației BT24 a câstigat, in mai puțin de doua luni, peste 20.000 de clienți, ceea ce inseamna aproximativ 400 de clienți noi / zi. Reiese clar, din cifre, interesul tot mai mare pentru serviciile bancare online, datorita beneficiilor pe care clienții nostri le au: acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totala si comisioane zero la o serie de operațiuni” – declara Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.

Aproape 50% dintre clienții serviciului BT24 Internet Banking au vârsta cuprinsa intre 30 si 40 de ani, aproximativ 30% sunt cei care au intre 20 si 30 de ani, iar 20% sunt persoane cu vârste intre 40 si 50 de ani. Distribuția este 80% persoane fizice, respectiv 20% companii, iar cei mai mulți clienți activi provin din orasele: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea, Constanța si Iasi. Cele mai populare operațiuni in rândul clienților sunt: verificarea soldului, plata utilitaților, tranzacțiile intrabancare si interbancare si operatiunile legate de carduri, cum ar fi modificarea limitelor de tranzacționare sau definirea de alerte.
 

Persoanele care folosesc BT24 Internet Banking nu platesc niciun comision pentru transferurile intre conturile proprii, alimentarea cardurilor sau a conturilor de economii si nici pentru platile in valuta catre alți clienti BT. De asemenea, comisionul este zero pentru plata utilitatilor catre cei peste 20 de furnizori de utilitați cu care Banca Transilvania are conventii. Un alt avantaj al BT24 este faptul ca, pentru o serie intreaga de alte operațiuni, comisioanele sunt mai mici decât cele practicate de banca la ghisee.

Promotie BT24 pentru clientii noi ai bancii: deschidere de cont gratuita, abonament gratuit si plati in lei fara comision, timp de 6 luni
Pâna la finalul acestui an, Banca Transilvania deruleaza o promotie pentru clientii                    noi – persoane fizice si companii. Aceasta inseamna o serie facilitați: deschiderea gratuita de cont la Banca Transilvania; 6 luni de abonament gratuit la serviciul BT24 si, in fiecare luna, comision 0 pentru primele 10 plati in lei, timp de 6 luni. Totodata, clientii noi care opteaza pentru Pachetul Premium, beneficiaza, in cadrul unui abonament standard de     1 leu – pentru persoanele fizice si 20 lei – pentru persoanele juridice si de 20 de plati lunare, in lei, necomisionate, timp de 6 luni, respectiv de gratuitate la serviciul BT24 Mobile Banking.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos