credius.ro

BT, in Top 50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

18 septembrie 2012

Brandul Banca Transilvania este, si in acest an, in Top 50 cele mai puternice branduri romanesti. BT se afla pe pozitia 28, in urcare cu trei locuri fata de anul trecut. Clasamentul a fost realizat de Unlock Market Research pentru revista BIZ (www.revistabiz.ro).

Obiectivul realizarii studiului, pentru al treilea an consecutiv, este de a identifica puterea marcii din perspectiva capacitatii acesteia de a se mentine in top – prin increderea si gradul de afectivitate al consumatorilor. Conform analizei, in clasamentul de anul acesta au intrat patru noi marci romanesti: Caroli, Adria, Silva si Dedeman, iar la capitolul cresteri spectaculoase se inscriu branduri precum Fares, Dero, Elmiplant, Pate Bucegi si Arctic.

Metodologia cercetarii: Analiza notorietatii brandurilor a fost realizata prin interviuri telefonice, pentru a masura urmatoarele:

    Performanta marcii, determinata de intensitatea preferintei consumatorilor pentru marca respectiva, prin alegeri intre marci din aceeasi categorie;
    Implicarea emotionala, stabilita prin masurarea gradului de asociere cu o serie de atribute derivate din faza calitativa.
 

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro