BT, in Top 50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

BT, in Top 50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

Brandul Banca Transilvania este, si in acest an, in Top 50 cele mai puternice branduri romanesti. BT se afla pe pozitia 28, in urcare cu trei locuri fata de anul trecut. Clasamentul a fost realizat de Unlock Market Research pentru revista BIZ (www.revistabiz.ro). Obiectivul realizarii studiului, pentru al treilea an consecutiv, este de a identifica

Brandul Banca Transilvania este, si in acest an, in Top 50 cele mai puternice branduri romanesti. BT se afla pe pozitia 28, in urcare cu trei locuri fata de anul trecut. Clasamentul a fost realizat de Unlock Market Research pentru revista BIZ (www.revistabiz.ro).

Obiectivul realizarii studiului, pentru al treilea an consecutiv, este de a identifica puterea marcii din perspectiva capacitatii acesteia de a se mentine in top – prin increderea si gradul de afectivitate al consumatorilor. Conform analizei, in clasamentul de anul acesta au intrat patru noi marci romanesti: Caroli, Adria, Silva si Dedeman, iar la capitolul cresteri spectaculoase se inscriu branduri precum Fares, Dero, Elmiplant, Pate Bucegi si Arctic.

Metodologia cercetarii: Analiza notorietatii brandurilor a fost realizata prin interviuri telefonice, pentru a masura urmatoarele:

    Performanta marcii, determinata de intensitatea preferintei consumatorilor pentru marca respectiva, prin alegeri intre marci din aceeasi categorie;
    Implicarea emotionala, stabilita prin masurarea gradului de asociere cu o serie de atribute derivate din faza calitativa.
 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos