credius.ro

BRD lanseaza un card pentru siguranta cumparaturilor online

3 decembrie 2008

Securitatea este marea precocupare a celor care fac cumparaturi online. Prin asocierea cu integratorul de solutii de comert electronic GECAD ePayment, cei de la BRD vizeaza tocmai oferirea unui card care se ofere utilizatorilor un grad sporit de siguranta clientilor magazinelor online. Pe langa nivelul „maxim” de securitate, dupa cum il caracterizeaza banca, bazat pe tehnologia chip, cardul BRD ePayment vine cu programe de fidelizare si promotii pentru cei care isi platesc cu cardul cumparaturile de pe Internet. Produsul este un card de debit, emis pe platforma MasterCard si sub standardul EMV, care poate fi utilizat si pentru celelalte operatiuni specifice unui card de debit, in tara si strainatate.

Una din diferentele fata de un card cu utilizare online este ca produsul BRD ePayment vine preinrolat in momentul emiterii in sisteme antifrauda, posesorul urmand doar sa-si seteze parola. Tranzactiile online ale clientilor noului produs sunt protejate de sistemul antifrauda ePayment si standardul 3D Secure.

„In 2008, numarul mediu al comenzilor online lunare a crescut cu 49% fata de 2007. De asemenea, a crescut si valoarea medie a unei comenzi online, de la 80 euro la 94 de euro in august 2008. In conditiile in care piata isi pastreaza ritmul de crestere, cred ca este momentul potrivit pentru un instrument de plata care sa introduca un nou standard de securitate, bazat pe tehnologia cardurilor cu CIP, sa sprijine activitatea magazinelor online si sa rasplateasca fidelitatea clientilor”, declara Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.

Programul de fidelitate atasat cardului BRD ePayment ii permite fiecarui posesor sa acumuleze puncte pentru fiecare achizitie efectuata intr-un magazin online romanesc care are implementata solutia de comert electronic ePayment. Aceste puncte pot fi cumulate si utilizate ulterior pentru a achizitiona, cu o reducere de pana la 20% fata de pretul afisat pe site, orice produs din magazinele acceptate in program. Primele magazine online acceptate in program sunt: www.pcgarage.ro, www.fungift.ro, www.dol.ro, www.f64.ro, www.toyz.ro, www.allseasons.ro, www.tarafashion.ro, www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.nemira.ro.

De asemenea, cardul co-branded BRD ePayment vine cu o oferta promotionala a BRD, valabila pana pe 31 ianuarie 2009. Aceasta consta in 50% reducere la abonamentul pentru un an la pachetul „Banca la Distanta”, care include serviciile BRD-NET (solutie de Internet Banking), Mobilis (acces la conturile BRD de pe telefonul mobil) si Vocalis (solicitarea de informatii si efectuarea de operatiuni diverse prin apelarea telefonica a Contact Center-ului BRD). In plus, primii 50 de posesori care vor folosi cardul pentru a cumpara online vor primi automat 5.000 de puncte de fidelitate pe care le vor putea folosi pentru a obtine reduceri la urmatoarele comenzi in magazinele online partenere.

„Lansarea cardului co-branded BRD ePayment se incadreaza in strategia noastra de crestere a calitatii si a gradului de securitate a instrumentelor de plata fara numerar. Acest card este capabil sa ofere siguranta maxima in tranzactiile in mediu internet, aspect care constituie un argument foarte relevant pentru cei care doresc sa realizeze plati sigure. Ambele companii implicate in proiect au adus, fiecare, valoarea adaugata specifica propriului domeniu de activitate, integrand concluzii derivate din client experience, astfel incat se poate spune ca am creat un produs care raspunde cu siguranta asteptarilor multor clienti”, declara Rozaura Stanescu, director executiv delegat Strategie si Marketing in BRD. 

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro