Performantele financiare si comerciale ale BRD - Groupe Société Générale in cursul primului trimestru din 2006, au fost bune, banca inregistrand o crestere a venitului net bancar de 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
La 31 martie 2006 creditele acordate clientelei se ridicau la aproape 11 miliarde RON, in crestere cu 57% in raport cu 31 martie 2005. Creditele acordate clientelei persoane juridice au crescut cu 35% comparativ cu luna martie a anului 2005, iar creditele acordate persoanelor fizice sunt in crestere cu 98%, fata de aceeasi perioada anului precedent.
La sfarsitul primului trimestru 2006, creditele pentru persoane fizice reprezentau 44% din totalul creditelor acordate de banca.
Depozitele clientelei la sfarsitul lunii martie 2006 ajung la aproape 15 miliarde RON, in crestere cu 63% comparativ cu anul trecut.
Rezultatul brut din exploatare (fara impactul provizioanelor) a ajuns la 177 milioane RON, iar profitul net la 150 milioane RON, in linie cu obiectivele noastre.
Rentabilitatea fondurilor proprii (Return on Eâuity) a fost la sfarsitul primului trimestru 2006 de 35%.
Potrivit Presedintelui BRD, Patrick Gelin, ”rezultatul obtinut se situeaza in parametrii prevazuti. Banca a continuat sa mentina un ritm inalt de crestere pe ambele piete importante, cu un accent deosebit pe piata de retail, unde a reusit sa-si pastreze competitivitatea in ciuda unei concurente acerbe. In perioada urmatoare, BRD isi va continua politica de dezvoltare atat in ceea ce priveste gama de produse si servicii, in care va continua integrarea unor produse inovante pentru piata romaneasca, cat si reteaua sa de unitati.”
BRD – Groupe Société Générale avea, la sfarsitul lunii martie 2006, o retea de peste 360 agentii bancare, si peste 1,8 milioane clienti persoane fizice si juridice.
*) toate cifrele sunt exprimate in valori nominale.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro