BRD inoveaza din nou: cardul breloc pentru platile contactless

BRD inoveaza din nou: cardul breloc pentru platile contactless

BRD a lansat un instrument de plata inedit, denumit "Instant Pay", care se prezinta sub forma unui sticker, ce incorporeaza tehnologia contactless "MasterCard PayPass". Noul produs se individualizeaza prin faptul ca permite efectuarea de plati de mica valoare prin simpla apropiere a instrumentului contactless de un cititor. "Instant Pay" poate fi un breloc sau un

BRD a lansat un instrument de plata inedit, denumit "Instant Pay", care se prezinta sub forma unui sticker, ce incorporeaza tehnologia contactless "MasterCard PayPass". Noul produs se individualizeaza prin faptul ca permite efectuarea de plati de mica valoare prin simpla apropiere a instrumentului contactless de un cititor. "Instant Pay" poate fi un breloc sau un mic card care se poate atasa de telefonul mobil sau portofelul beneficiarului. Posesorul unui asemenea instrument nu va mai fi nevoit sa tasteze PIN-ul, decat pentru platile de o valoare mai mare de 100 lei. Pentru inceput, BRD va oferi acest mijloc de plata doar in Bucuresti, in cadrul unui program-pilot. "Instant Pay" va putea fi folosit deocamdata pentru a achita serviciile sau produsele disponibile in cadrul catorva magazine (Inmedio, Magazin Z, Floraria Iris, Keiko One etc.) si restaurante de tip fast-food (Pizza Hut, KFC, Tip Top Food Industry). De asemenea, foarte interesant, este faptul ca BRD a reusit sa incheie un parteneriat si cu Metrorex, permitand astfel posesorilor de "Instant Pay" sa achite cu dispozitivul contactless calatoria cu metroul in statiile de la Romana si Universitate.

"BRD detine un avantaj competitiv pe piata, fiind prima banca ce a migrat la tehnologia chip si care a reusit sa finalizeze implementarea standardului EMV. Valorificarea acestui avantaj prin lansarea de produse inovative ne permite consolidarea pozitiei de trendsetter pe piata instrumentelor de plata fara numerar din Romania. Cum stiti, am inceput anul cu o alta premiera pentru Romania:cardul personalizat – "a la carte" cum a fost denumit. Continuam sa dezvoltam oferta monetica, lansand astazi "Instant Pay" cu un program pilot dedicat Bucurestiului. O promisiune: vom continua sa inovam, vom continua sa fim pregatiti si sa prezentam clientilor surprize cat mai placute si utile", a precizat Sorin Mihai Popa, director general adjunct al BRD.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos