Big Bang in rosu si albastru la BCR

Big Bang in rosu si albastru la BCR

Stralucirea pe care presedintele executiv al Erste Bank, Andreas Treichl o promitea pentru BCR la preluarea bancii a devenit de astazi realitate. Banca si-a lansat noua identitate vizuala, caracterizata printr-un nou logo in culorile rosu si albastru, precum si adaugarea literei S de culoarea rosie la BCR, simbolul traditional al caselor de economii si al

Stralucirea pe care presedintele executiv al Erste Bank, Andreas Treichl o promitea pentru BCR la preluarea bancii a devenit de astazi realitate. Banca si-a lansat noua identitate vizuala, caracterizata printr-un nou logo in culorile rosu si albastru, precum si adaugarea literei S de culoarea rosie la BCR, simbolul traditional al caselor de economii si al Erste Bank. Punctul rosu de deasupra “S”-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii. Noul logo adopta astfel elemente de indentitate vizuala a bancii mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand integrarea in grupul austriac. ”Este mult mai mult decat o schimbare de litere si culori. Avem un nou logo, mai puternic, pentru un nou BCR, mai puternic si mai bun”, declara intr-un comunicat presedintele BCR, Nicolae Danila. Numele bancii nu a fost schimbat, fiind considerat „un activ de mare valoare”.

Lansarea noului logo este considerat de catre oficialii BCR si Erste un moment de cotitura in activitatea bancii, un ‘Big Bang’ din a carui esenta primordiala s-a nascut noul BCR. „Sunt sigur ca lansarea noului logo reprezinta doar inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR, precum si consolidarea pozitiei de lider al pietei bancare romanesti si a celei de membru important al Erste Group. Daca pana acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era”, precizeaza Nicolae Danila.

Evenimentul schimbarii identitatii vizuale a celei mai mari banci din Romania a fost celebrat intr-un mod fastuos, prin dezvelirea noii sigle de pe sediul central din apropierea Pietei Universitatii in fata a numerosi oficiali din mediul bancar si politic, ziaristi si camere de filmat. La acestea se adauga transmisiuni in direct a actiunilor similare care se desfasurau concomitent in cele mai importante orase ale tarii, ce au culminat cu o explozie de artificii, baloane si confeti in rosu si albastru. Toate acestea s-au desfasurat sub o ploaie torentiala, interpretata de presedintele Nicolae Danila ca un „semn de prosperitate”.

Insotind lansarea noului logo, o noua campanie de imagine pentru BCR va demara pe 3 septembrie, cu mesajul „gandim la fel”. Semnificatia noului mesaj: BCR „gandeste la fel” cu clientii sai si se adapteaza permanent cerintelor acestora. Comunicarea se va face prin intermediul spoturilor TV, prin materiale tiparite si machete de presa. De asemenea, banca va lansa noi produse si servicii, printre care se vor regasi centrele imobiliare retail (cel din Bucuresti este disponibil de astazi), un nou design al intregului portofoliu de carduri, o noua pagina de internet www.bcr.ro, pachete de produse si servicii asociate contului curent (din a doua jumatate a lunii septembrie), un nou centru de contact (va fi lansat odata cu facilitatile pentru contul curent), prin intermediul caruia clientii vor avea posibilitatea sa efectueze multiple operatii precum si sa beneficieze de asistenta specializata permanenta prin intermediul telefonului si al e-mailului.

Potrivit oficialilor bancii, schimbarea siglei la nivelul tuturor unitatilor BCR va dura aproximativ jumatate de an. In prezent, reteaua teritoriala a bancii numara 520 de unitati si, potrivit presedintelui Nicolae Danila, pana in 2009 va ajunge la 700. De asemenea, institutia vizeaza depasirea pragului de 4 milioane de clienti, portofoliul fiind in prezent de 3,3 milioane, dintre care 400.000 de clienti corporate. Nicolae Danila a precizat ca banca vizeaza depasirea nivelului de 26% din cota de piata pentru sfarsitul acestui an. Banca ar reveni practic la nivelul de la sfarsitul anului trecut, cand inregistra o cota de piata de 26,2%.

Atat presedintele BCR, Nicolae Danila, cat si seful Erste, Andreas Treichl, au confirmat astazi tinta de profit stabilita pentru 2007, respectiv 1,33 miliarde lei. Danila crede ca profitul nu va fi afectat prea tare de cheltuielile de restructurare a bancii, intrucat acestea nu sunt foarte mari. „La preluarea de catre Erste, BCR nu avea o situatie dezastruoasa, ba din contra. De aceea restructurarea a mers repede, finalizandu-se intr-un an, un an si jumatate”, arata Danila, precizand ca in cazurile altor banci preluate de Erste integrarea a durat pana la 4-5 ani.

Pe de alta parte, oficialii BCR spun ca activele bancii ar trebui sa ajunga la sfarsitul acestui an la 59 miliarde lei (peste 17 miliarde euro). La jumatatea anului, profitul net raportat de BCR a fost de 554,0 mil. lei (166,3 mil. euro), in timp ce valoarea activelor era de 50,165 milirde lei (16.027,2 milioane euro). 

Bogdan Popescu

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos