credius.ro

BCR vrea sa ajunga la 650 agentii pana la finele anului

22 septembrie 2008

Chiar daca, fata de anii precedenti, ritmul de crestere al retelelor bancare a mai incetinit, institutiile de credit continua sa se extinda si in acest an. BCR, liderul sistemului bancar dupa active, a inaugurat, luni, la Bucuresti unitatea cu numarul 600. Banca si-a propus sa mai deschida inca 50 de sucursale in acest an si sa ajunga la un numar de 650 de unitati. Pana la sfarsitul anului 2009, banca vrea sa aiba o retea de 700 de sucursale si agentii. Totodata, BCR va continua procesul de restructurare a personalului, astfel incat pana la finele acestui an numarul angajatilor bancii va fi redus de la 9.400 la 8.700. 

“Prin deschiderea acestei unitati, BCR raspunde astfel numeroaselor solicitari primite din partea bucurestenilor care au nevoie de servicii bancare de calitate. Totodata, BCR pune serviciile bancare la dispozitia a mii de noi clienti din toata tara, inclusiv din zonele rurale, in fiecare an si le face accesibile  24 din 24 de ore, prin intermediul serviciului 24 Banking. Dorim sa fim banca pe care clientii nostri o recomanda datorita servirii asigurate de angajatii nostri din reteaua de unitati si prin prisma celorlalte servicii oferite” a declarat presedintele executiv al BCR Dominic Bruynseels. El a mai mentionat ca de la inceputul anului banca a deschis 40 de unitati si a angajat 160 de persoane.

Noua unitate bancara cu servicii integrate este cea de-a 17-a unitate operativa BCR din Sectorul 4 si a 111-a din Bucuresti, fiind situata pe bulevardul Dimitrie Cantemir Nr.2B, bloc P1. Programul de lucrul cu publicul al unitatii este de luni pana vineri, intre orele 9.00 si 17.30. La Agentia BCR Dimitrie Cantemir clienti pot utiliza intreaga gama de produse si servicii ale bancii: conturi curente, depozite bancare, credite in lei si valuta, carduri etc. Totodata, sucursala dispune de o zona Easy 24 Banking BCR, care ofera clientilor acces non-stop  la operatiuni bancare fara a mai fi restrictionati de programul de lucru al unitatii. In cadrul acestor zone, clientii pot efectua operatiuni bancare prin intermediul bancomatelor, masinilor multifunctionale, automatelor de schimb valutar, Service Box-urilor, dar si cu ajutorul telefonului. De asemenea, agentia BCR Dimitrie Cantemir este singura unitate in cadrul careia clientii pot utiliza serviciile unui Infokiosk care asigura informatii financiare, precum si accesul la serviciul de internet banking al bancii.  

La bancomatele din zona Easy 24 Banking BCR, clientii pot efectua aceleasi operatiuni ca la orice unitate BCR. Masina multifunctionala permite depunerea de numerar in contul curent, utilizand cardul de debit BCR in lei, precum si toate operatiunile care se pot efectua la un bancomat obisnuit. Automatul de schimb valutar permite schimbarea valutei (euro, dolari, lire sterline, franci elvetieni) in lei la cursul practicat de BCR la ghiseele bancii, dar suma schimbata nu poate depasi la o singura tranzactie echivalentul a 2.000 de lei, numarul tranzactiilor fiind nelimitat. Prin Service Box, clientii pot efectua operatiuni de plati exclusiv in lei, prin ordine de plata, in limita disponibilului din contul curent. Telefonul instalat in zona Easy 24 BCR permite accesul non-stop la serviciul de carduri si operatiuni bacare, obtinerea de informatii personalizate pentru conturile BCR, dar si obtinerea de informatii referitoare la produsele si serviciile bancii. Banca are amenajate astfel de zone in 24 de sucursale, iar pana la sfarsitul anului numarul acestora va creste cu 27.

Ludmila Cucia 

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro