BCR vine in toamna cu o noua imagine si noi oferte de produse si servicii

BCR vine in toamna cu o noua imagine si noi oferte de produse si servicii

BCR pregateste cateva surprize pentru perioada septembrie-octombrie a acestui an. Conducerea bancii a declarat astazi, in cadrul unei conferinte de presa, ca institutia va iesi pe piata in aceste luni ale toamnei cu o noua oferta de produse si servicii, insa a evitat sa ofere mai multe detalii despre acest lucru, pentru a nu strica

BCR pregateste cateva surprize pentru perioada septembrie-octombrie a acestui an. Conducerea bancii a declarat astazi, in cadrul unei conferinte de presa, ca institutia va iesi pe piata in aceste luni ale toamnei cu o noua oferta de produse si servicii, insa a evitat sa ofere mai multe detalii despre acest lucru, pentru a nu strica supriza pe care o pregatesc. Pe de alta parte, se pare ca toamna va aduce si un proces de rebranding, imaginea bancii urmand sa beneficieze de cateva modificari. „Nu pot sa neg ca pregatim niste schimbari in modul in care ne prezentam in exterior. Anumite actiuni ale noastre, conjunctural sau prin anumite proiecte, au in vederere sau sunt legate si de acest aspect. Nu vrem sa stricam surpriza. Ramane sa descoperiti aceste lucruri in septembrie si octombrie”, a declarat astazi Martin Stopek, vicepresedintele Retail Banking BCR.

„Better&faster” si „Clientul este lege”

Pana la momentul dezvaluirii acestei surprize, reprezentantii BCR au prezentat astazi stadiul de implementare a Programului de Dezvoltare si Integrare a bancii si proiectele pe care le vor desfasura pe termen scurt si mediu. Sintetizand, procesul de restructurare si reorganizare a BCR dupa standardele Erste Bank, actionarul majoritar, are ca punct central focalizarea pe client si furnizarea unor servicii mai bune si rapide. Astfel ca noul BCR se va ghida dupa doua motto-uri, subliniate in numeroase randuri de reprezentanii bancii: „Better&faster” si „Clientul este lege”.

Prima etapa a reorganizarii BCR a fost incheiata la inceputul acestei saptamani si cuprinde doua schimbari majore, una structurala si alta in modul de servire a clientilor. Accentul a fost pus pe segmentarea clientelei, pentru a putea oferi servicii personalizate si a mari gradul de satisfacere a clientilor. La nivelul unitatilor s-a trecut la o noua structura, prin separarea clara a activitatilor pe retail, microintreprinderi, IMM-uri, in timp ce segmentele corporate de clientii si municipalitati mari si real estate au fost trecute din sucursale la nivel central. Pana in martie anul viitor, banca vizeaza trecerea activitatilor de back-office si suport din sucursale la nivel central, astfel incat activitatea in unitati sa fie concentrata in serviciile oferite clientelei. In acelasi timp, banca va continua procesul de extindere a retelei, pana la sfarsitul anului acesta avand in plan deschiderea a 87 de unitati, pe langa cele 38 inaugurate deja de la inceputul lui 2007. Pentru finele lui 2009, planul de dezvoltare al bancii vizeaza extinderea retelei pana la 700 de unitati, de la 473 cat numara la sfarsitul lui 2006.

Salariatii BCR, recompensati in functie de gradul de satisfactie al clientilor

Satisfactia clientului sta la baza constructiei noului BCR, dupa cum au explicat reprezentantii bancii. Una dintre actiunile desfasurate in acest sens este cea de mystery shopping, care s-a derulat pana acum in toate cele 90 de sucursale bucurestene ale bancii si urmeaza in perioada urmatoare sa fie extinsa in toate sucursalele. Aceasta evaluare a calitatii vanzarilor si servirii a nascut un manual al standardelor de servire a clientilor, o carte de capatai pentru toti angajatii BCR. Potrivit conducerii BCR, calitatea servirii va deveni parte a evaluarii performantelor unitatii si consilierilor. Martin Stopek precizeaza ca din 2008 la BCR se vor introduce indicatori de satisfactie a clientilor, care vor fi inclusi in schemele de recompensare a angajatilor. „Experienta clientilor trebuie sa fie aceeasi in orice sucursala a bancii”, puncteaza Stopek.

Meeter-Greeter la intrarea in sucursala

O alta noutate in unitatile noului BCR este serviciul „Meeter-Greeter”, care se traduce prin oameni specializati si bine pregatiti care ii vor intampina pe clienti la intrarea in sucursale si ii vor ajuta sa se orienteze in functie de nevoile fiecaruia. Acest personal „Meeter-Greeter” va fi prezent numai in sucursalele mari ale bancii, iar Martin Stopek ne-a dat si indicat cateva sucursale in care acestia pot fi intalniti deja, precum cea din Piata Unirii sau din Piata Victoriei.

Reclamatiile vor fi rezolvate de o structura specializata

Clientii BCR vor mai avea o surpiza in perioada urmatoare, intrucat capii BCR vor sa puna la punct un sistem prin care reclamatiile acestora sa fie mai rapid si eficient rezolvate. Astfel, va fi introdus un birou de management al reclamatiilor sau Ombudsman dupa cum este cunoscut in statele foarte dezvolate. Planurile BCR prevad si deschiderea de centre ipotecare, dedicate exclusiv oferirii de credite pentru locuinta, model introdus la noi deja de cei de la Raiffeisen Bank. Proiectul centrelor ipotecare va demara in Bucuresti si va fi extins si in alte zone din septembrie. Tot din aceasta luna BCR isi va lansa noul site de Internet, va introduce pachete de produse de cont curent pe baza preferintelor clientilor si tranzactiile bancare prin telefon. Alte proiecte ale bancii vizeaza deschiderea unei banci de economisire-creditare, BCR Banca pentru Locuinte, precum si intrarea pe piata pensiilor private obligatorii prin BCR Administrare Fond de Pensii.

Bogdan Popescu

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos