Explozia pietei cardurilor de credit sta pe buzele tuturor bancherilor. Acestia mizeaza pe faptul ca "plasticul" va dezmorti piata bancara. Tocmai de aceea, bancile au inceput sa adauge produselor de profil reduceri, puncte, dobanzi zero, etc... Contrar asteptarilor insa, BCR, cea mai mare banca dn sistem, nu intra in acest joc. Oana Petrescu, vicepresedinte executiv al BCR pe retail si private banking, spune ca planul celei mai mari banci din tara nu este deloc sa se axeze pe cardurile de credit pentru ca acestea au un risc pe care consumatorii inca nu stiu sa-l gestioneze. "Riscul pe cardul de credit este de doua ori mai mare decat cel de la creditul obisnuit. Consumatorii nu stiu sa gestioneze acest risc si sa se incadreze in limite", a explicat Oana Petrescu.
Insa, datele recente, au aratat ca romanii au inceput sa cunoasca acest produs, au platit cu cardul la comercianti mai mult ca niciodata, au adus incasari record si pentru BCR. Si totusi banca nu se arata deocamdata interesata de consum. Dovada sta si ultima campanie de promovare a economisirii. BCR a lansat o noua campanie promotionala pentru stimularea economisirii cu sloganul „Ai doar de castigat cu depozitul SUCCES BCR". „Prin aceasta campanie dorim sa comunicam ca, pe langa oferta foarte avantajoasa de dobanzi promotionale, nu costa nimic sa deschizi un depozit la BCR", afirma reprezentantii institutiei.
Ana Roman
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro