Banca Comerciala Romana (BCR) a inregistrat o crestere cu 23,09% a tranzactiilor efectuate direct la comercianti, in urma campaniei derulate in perioada 15 decembrie 2008 – 31 mai 2009, pe care a decis sa o prelungeasca pana in 30 septembrie, a anuntat joi banca.
"Datorita rezultatelor bune obtinute, BCR a hotarat prelungirea campaniei, in perioada 1 iunie - 30 septembrie, cu cateva modificari: oferirea unui bonus de 0,6% din suma tranzactionata direct la comercianti prin intermediul cardurilor de credit BCR si a unui bonus de 0,3% pentru cumparaturile achitate cu cardurile de debit BCR. Contravaloarea bonusului va fi virata pe cardul de credit sau in contul curent la care este atasat cardul de debit in primele 2 saptamani ale lunii octombrie 2009", se precizeaza in comunicatul bancii.
In urma campaniei de pana in 31 mai, BCR a constatat o majorare semnificativa a tranzactiilor efectuate cu cardul la comercianti. "Am inregistrat o crestere cu 23,09% a tranzactiilor efectuate direct la comercianti si de aceea ne-am hotarat sa o continuam", a declarat Igor Zganjer, director al Directiei Carduri din cadrul BCR, citat in comunicatul bancii.
Totusi, rata de utilizare a cardului la comercianti de catre clienti ramane redusa in Romania, doar putin peste 10% dintre posesorii de carduri BCR folosind cardurile si altfel decat pentru a retrage numerar de la bancomate, a mentionat Zganjer.
In campania incheiata in 31 mai, BCR a oferit un bonus de 0,6% din suma platita cu cardul direct la comercianti, de catre persoanele fizice. in total, banca a platit aproape 4 milioane lei, din care 1,75 milioane lei pentru platile cu cardul din perioada 12 februarie - 31 mai.
BCR, cea mai mare banca din Romania dupa active, emite 25 tipuri de carduri si are o retea de peste 1.900 de bancomate si mai mult de 15.000 de aparate pentru platile cu cardul la comercianti (POS), cea mai extinsa din tara.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro