BCR da startul competitiei intre salariati

BCR da startul competitiei intre salariati

Peste 100 de sucursale a deschis BCR in 2006, iar cu un an inainte alte 60. In total, 160 de noi unitati. In acelasi timp insa, numarul de personal inregistrat o scadere de la 11.800 la aproximativ 11.000 la finele anului. Aceste date ni le oferea intr-un interviu vicepresedintele executiv al BCR, Dan Bunea, in

Peste 100 de sucursale a deschis BCR in 2006, iar cu un an inainte alte 60. In total, 160 de noi unitati. In acelasi timp insa, numarul de personal inregistrat o scadere de la 11.800 la aproximativ 11.000 la finele anului. Aceste date ni le oferea intr-un interviu vicepresedintele executiv al BCR, Dan Bunea, in toamna trecuta. „In aceste conditii am crescut eficienta si profitabilitatea pe salariat", declara oficialul BCR.

Acestea erau reperele restructurarilor pe care BCR le-a realizat in anii trecuti la nivelul resurselor umane. Nu stim cum va arata noua imagine a personalului BCR la sfarsitul lui 2007 din punct de vedere cantitativ (oficialii se feresc sa faca astfel de previziuni), insa mai-marii bancii au dat oficial startul competitiei pentru posturi. Presedintele executiv, Nicolae Danila, arata ca programul de reorganizare a BCR va genera o concurenta intre angajatii bancii, in care „cei valorosi isi vor gasi locul". Aceasta competitie va genera miscari atat pe verticala, cat si pe orizontala, prin redistribuirea salariatilor pe alte pozitii in care sa dea un randament sporit. „Va fi un proces corect de selectie si o competitie in banca. Dorim sa avem omul potrivit la locul potrivit. Vrem ca fiecare angajat sa se afirme si sa adauge valoare activitatii bancii", precizeaza Danila.

Evaluarea anagajatilor este unul din elementele centrale ale Programului de Integrare si Dezvoltare, pe care BCR il va implementa la nivelul tuturor segmentelor activitatii. Un aspect foarte important este pregatirea intensiva a salariatilor pentru a avea o abordare puternic orientata spre client si spre vanzari, iar optimizarea fortei de munca este unul dintre reperele pe care BCR si le-a marcat in aplicarea acestui program de reorganizare. Masurile vor viza o extindere a capacitatii in front-office, intensificarea pregatirii personalului, precum si o optimizare a functiilor de back-office si suport.

Bogdan Popescu
bogdan.popescu@bankingnews.ro

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos