BCR continua moda cafenelelor bancare

BCR continua moda cafenelelor bancare

Conceptul de "cafenea bancara" lansat in vara anului 2004 de catre Banca Transilvania sub numele de “BT Cafe” se dovedeste a fi o buna metoda de marketing. Acest concept contribuie la consolidarea brand-urilor bancare si la o mai buna comunicare, apropierea de client facandu-se printr-o modalitate noua de abordare. Tendinta de orientare spre segmentul de

Conceptul de "cafenea bancara" lansat in vara anului 2004 de catre Banca Transilvania sub numele de “BT Cafe” se dovedeste a fi o buna metoda de marketing. Acest concept contribuie la consolidarea brand-urilor bancare si la o mai buna comunicare, apropierea de client facandu-se printr-o modalitate noua de abordare. Tendinta de orientare spre segmentul de retail a bancilor a necesitat aceste modificari ale imaginii, caracterul sobru si imaginea de institutie rece fiind inlocuit cu o abordare mult mai prietenoasa, mai accesibila. In principiu, o cafenea bancara se doreste a fi un mediu de business neconventional, in care oamenii de afaceri si nu numai se intalnesc la o cafea. Aici, oferta de servicii bancare este imbinata cu activitatea specifica unei cafenele, clientul putand avea ca interlocutor un consultant bancar. Bancile de top precum BCR sau BRD au preluat aceasta idee, deschizand la randul lor astfel de cafenele in zonele centrale ale capitalei, dar si in alte orase mari.

Astfel, in imediata apropiere a "BT Cafe" din Piata Dorobanti a aparut "BRD – Centro", avand un ansamblu unitar de spatii de birouri bancare si o cafenea, aflate in aceeasi incinta. Chiar daca a fost deschis in colaborare cu "Centro Lounge & Bar", atmosfera din cafenea este serioasa, purtand in mod clar semnatura business.

Prima cafenea bancara marca BCR a fost inaugurata imediat dupa anuntul noului proprietar, Erste Bank, si este situata in zona centrala a Bucurestiului, mai exact in Piata Romana. BCR Cafe este deschisa in colaborare cu operatorul Turabo Cafe. Aceasta a fost urmata de cafeneaua bancara din orasul Sibiu, pozitionata chiar in centrul municipiului, in zona pietonala.

Chiar daca cele mai atractive zone pentru cafenelele bancare sunt cele centrale, Volksbank a deschis Classic Cafe in cartierul Vitan din Bucuresti.

Cea mai noua cafenea bancara a fost inaugurata ieri de BCR. Aceasta este pozitionata in Piata Victoriei, in vecinatatea sucursalei BCR Sector 1. Noua BCR Cafe este a treia cafenea bancara deschisa de BCR, fiind cea de-a doua din Bucuresti.

"Inaugurarea astazi, a celei de-a treia cafenele bancare din reteaua bancii – cunoscuta ca BCR Cafe – contribuie la consolidarea unui parteneriat de durata cu mediul de afaceri. Continuam sa dovedim ca suntem inovatori si cautam in permanenta sa diversificam portofoliul de produse si servicii bancare, si sa implementam noi concepte de abordare a relatiei cu clientii. Dorim sa asiguram, in acest loc, un mediu informal adecvat atat relaxarii cat si dezvoltarii afacerilor, care sa reuneasca oamenii cu spirit antreprenorial, la o ceasca de cafea buna. Acestia vor putea sa citeasca presa financiara, vor urmari stirile economice si indicii bursieri", a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv BCR.

Cosmin Meleaca
cosmin.meleaca@bankingnews.ro 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos