Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu suport gratuit - Telverde - dedicat clientilor persoane juridice care utilizeaza produsele de electronic banking MultiCash si e-BCR+, a anuntat banca, luni, intr-un comunicat.
Adresa este [email protected], iar Telverde este 0800.801.002, netaxabil pentru clienti, se arata in comunicat.
Prin intermediul serviciului de asistenta lansat de BCR, firmele pot beneficia de informatii privind tipurile de operatiuni, de informatii financiar-bancare si de alte facilitati date de utilizarea serviciilor de electronic banking ale BCR.
"Cresterea numarului de clienti BCR care efectueaza operatiunile bancare prin intermediul serviciilor electronic banking a impus definirea unui contact dedicat exclusiv clientilor persoane juridice, astfel incat solicitarile celor care utilizeaza aceste servicii sa fie preluate si solutionate in cel mai scurt timp", potrivit directorului executiv al Directiei Suport si
Dezvoltare Produse Corporate din cadrul BCR, Andra Topan.
Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 8:00 si 18:00.
BCR, membra a grupului Erste, este cea mai importanta institutie bancara din Romania, gestionand active de peste 17,5 miliarde euro. BCR are in prezent 634 de unitati de retail si 50 de centre de afaceri corporate. in plus, BCR emite 24 tipuri de carduri de credit si de debit si are cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 1.800 de bancomate si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card.
Erste Bank este, cu cei peste 54.000 de angajati, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrala, avand peste 16 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati din Austria, Cehia, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro