BCR a continuat extinderea retelei in perioada ianuarie-martie 2010

BCR a continuat extinderea retelei in perioada ianuarie-martie 2010

BCR a continuat in T1 2010 extinderea retelei de unitati, dezvoltand in acelasi timp canalele alternative de distributie ca urmare a unei strategii menite sa incurajeze clientii sa utilizeze tranzactiile fara numerar, mai ieftine si mai comode, se precizeaza intr-un comunicat de presa al bancii. Astfel, institutia de credit a deschis 4 noi unitati in

BCR a continuat in T1 2010 extinderea retelei de unitati, dezvoltand in acelasi timp canalele alternative de distributie ca urmare a unei strategii menite sa incurajeze clientii sa utilizeze tranzactiile fara numerar, mai ieftine si mai comode, se precizeaza intr-un comunicat de presa al bancii. Astfel, institutia de credit a deschis 4 noi unitati in T1 2010 in amplasamente selectate, ajungand la o retea retail de 665 unitati la sfarsitul lunii martie 2010 (+20 noi unitati retail in ultimele 12 luni). BCR a dezvoltat cu succes functionalitatile serviciilor de  Internet si Phone Banking, a continuat dezvoltarea activitatii de carduri si si-a extins gama de servicii prin ATM de asemenea. Se remarca migratia constanta de tranzactii catre online banking (aproape 875.000 tranzactii in T1 2010, o crestere de 24% fata de T4 2009) pe fondul ofertei BCR imbunatatite constant si a cresterii puternice a utilizarii canalelor alternative (+32% anual). BCR si-a consolidat pozitia de lider in domeniul Internet banking  fiind premiata recent pentru cel mai mare numar de clienti inrolati in 2009.

BCR a continuat si extinderea retelei de ATM pana la 2.188 unitati, adaugand 45 noi aparate in T1 2010 (16% crestere anuala) imbunatatind totodata disponibilitatea ATM-urilor si extinderea retelei de POS la 17.504 unitati operationale la comercianti (9% crestere anuala). BCR isi consolideaza pozitia de lider pe piata cardurilor de debit si credit – BCR a primit recent trofeul "Banca anului 2009" in industria romana a cardurilor – atat ca numar cat si ca volum al tranzactiilor, concentrandu-se permanent pe inovarea produselor si serviciilor. Tranzactiile cu carduri BCR efectuate la POS-uri pentru plata la comercianti au crescut cu 34% ca numar si cu 26% ca volum,  in timp ce tranzactiile cu numerar la ATM-uri cu carduri BCR a scazut cu doar 2% ca numar dar cu 28% ca volum, ca urmare a campaniilor speciale ale BCR de promovare a platilor electronice. In acelasi timp, retelele BCR de POS si ATM au inregistrat o crestere a tranzactiilor cu carduri (indiferent de banca emitenta ) – tranzactiile la POS-uri au crescut cu 62% ca numar si cu 12% ca volum, in timp ce la ATM-urile BCR numarul total de tranzactii a crescut cu 11% iar volumul tranzactiilor a crescut cu 3%.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos