credius.ro

BCR a angajat un blogger pentru dezvoltarea proiectelor in social media

20 octombrie 2010

Banca Comerciala Romana, cea mai mare institutie de credit din tara noastra, vrea sa-si intensifice prezenta pe Internet, in special, in cadrul site-urilor de socializare, acolo de unde banca a primit cele mai multe "lovituri" din partea clientilor nemultumiti de felul in care a fost aplicata OUG 50/2010 privind creditele populatiei. Pentru a dezvolta proiectele din social media (blog, Facebook, Twitter, Youtube), BCR a apelat la un cunoscut blogger din mediul online romanesc, in persoana lui Alexandru Negrea. "Incepand cu data de 15 Octombrie 2010, reprezint Banca Comerciala Romana in social media. E vorba despre un job full time, este, cu siguranta, una dintre cele mai mari provocari si reusite din viata mea, e un drum pe care pasesc extrem de entuziasmat, dar voi dezvolta toate aceste aspecte in randurile de mai jos, ca sunt multe de spus. Dupa mai multe campanii publicitare pe bloguri si proiecte dezvoltate in mediul online, initiative in urma carora s-au obtinut rezultate foarte bune, BCR a decis sa aiba o prezenta constanta in social media (blog, Facebook, Twitter, Youtube), iar eu am raspuns afirmativ acestei provocari, astfel incat, dupa cateva interviuri si discutii, am decis sa colaboram pe o perioada nedeterminata. Oficial, postul pe care il ocup poarta denumirea de Analist Marketing", scrie Alexandru Negrea pe blogul personal. Alte amanunte despre acest subiect puteti citi pe www.alexandrunegrea.ro

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro