Bancpost isi continua ofensiva pe piata economisirii

Bancpost isi continua ofensiva pe piata economisirii

Pana cand va cuceri plaja din Omaha si va indeplini cu succes celelalte obiective ale ‘Planului Marshall’ (click aici ca sa afli mai mult), Bancpost isi continua ofensiva in perimetrul economisirii. Ultima initiativa a vizat clientii IMM si reprezinta un cont curent in lei a carui dobanda are un nivel apropiat cu cea aplicata la

Pana cand va cuceri plaja din Omaha si va indeplini cu succes celelalte obiective ale ‘Planului Marshall’ (click aici ca sa afli mai mult), Bancpost isi continua ofensiva in perimetrul economisirii. Ultima initiativa a vizat clientii IMM si reprezinta un cont curent in lei a carui dobanda are un nivel apropiat cu cea aplicata la depozitele la termen.

In ultima perioada, Bancpost si-a dezvoltat unul dintre cele mai diversificate si atractive portofolii de produse de economisire, care imbina flexibiliatea cu randamentele ridicate si sigure. La ora actuala, banca ofera sase produse de economisire persoanelor fizice, de la clasicele depozite la termen cu dobanda variabila, cont de economii sau depozite cu dobanda fixa, pana la produse mai sofisticate, precum depozitele cu dobanzi crescatoare de la o perioada la alta si produsul cu componenta investitionala.

„Obiectivul nostru este ca Bancpost sa devina prima banca atunci cand cineva doreste sa deschida un depozit”, ne declara la inceputul anului Ovidiu Dogioiu, directorul Directiei Produse de Pasiv si Investitii. Domnia sa promitea ca banca va lansa anul acesta produse noi si atractive, atat pentru clientii de masa, cat si pentru cei mai sofisticati. In urmatoarele luni Bancpost si-a concretizat o parte din pasii catre realizarea acestui obiectiv.

Anterior contului curent destinat IMM-urilor, banca a lansat un alt produs mai putin obisnuit pe piata romaneasca: depozitul Pas cu Pas. Practic, vorbim despre un depozit la termen de 360 de zile, a carui dobanda creste lunar de la 4% in prima luna la 10% in luna a doisprezecea in cazul depunerilor in lei. De asemenea, produsului Ronsmart i-au fost aduse imbunatatiri semnificative. Daca la lansarea din toamna lui 2006 oferea o singura posibilitate de investitie – 90% din bani intr-un depozit si 10% in unitati de fond, acum exista si variante mai riscante, care asigura randamente mai bune. Astfel, produsul are trei variante de investitie a banilor, in functie de cele doua componente, depozit si unitati de fond: 90% depozit – 10% unitati, 70% – 30% si 50% – 50%. Cu cat componenta unitati de fond este mai mare, cu atat dobanda depozitului este mai ridicata, ajungand pana la 10% in varianta 50% – 50%, pentru sume mai mari de 5.000 de lei investite pe un termen de trei luni.

Bogdan Popescu

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos