Bancile pun la bataie premii pentru recensamantul clientilor

Bancile pun la bataie premii pentru recensamantul clientilor

De ceva vreme, bancile au pus la dispozitia clientilor in agentiile proprii formulare prin care urmaresc sa actualizeze datele lor personale, respectand regulamentul BNR privind cunoasterea clientelei, care se aplica tuturor institutiilor bancare. Interesant este ca cea mai mare banca din Romania, BCR, a pus in aplicare un asemenea proces de cunoastere a propriilor clienti

De ceva vreme, bancile au pus la dispozitia clientilor in agentiile proprii formulare prin care urmaresc sa actualizeze datele lor personale, respectand regulamentul BNR privind cunoasterea clientelei, care se aplica tuturor institutiilor bancare. Interesant este ca cea mai mare banca din Romania, BCR, a pus in aplicare un asemenea proces de cunoastere a propriilor clienti si, pentru a asigura succesul operatiunii, isi ademeneste consumatorii de produse si servicii bancare cu premii surpriza. "Stim ca pentru clientii nostri este un efort suplimentar pe care trebuie sa-l depuna si de aceea le multumim anticipat. Pentru a creste interesul clientilor nostri, vom organiza o tombola cu peste 300 de premii atractive pentru clientii persoane fizice care vin in perioada 29 iunie – 29 august in unitatile BCR pentru a-si actualiza datele personale", a declarat Sorin Mititelu, director Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail din BCR.

Potrivit regulamentului BNR numarul 9/2008 privind cunoasterea clientelei, toate bancile trebuie sa obtina de la clientii lor persoane fizice detalii privind datele de identificare, datele de contact si adresa, nationalitatea, ocupatia si, dupa caz, numele angajatorului ori natura activitatii proprii, functia publica importanta detinuta, daca este cazul, precum si numele beneficiarului real. De asemenea, persoanele juridice trebuie sa vina la banca pentru completarea datelor precum denumirea, forma juridica, sediul social si, daca este cazul, sediul unde se situeaza centrul de conducere si de gestiune a activitatii statutare, numarul de telefon, fax, adresa de posta electronica, dupa caz, tipul si natura activitatii desfasurate.

Totodata, persoanele juridice mai trebuie sa dea detalii despre identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive si/sau hotararii organelor statutare, sunt investite cu competenta de a conduce si reprezinta entitatea, precum si puterile acestora de angajare a entitatii, numele beneficiarului real sau, în situatia prevazuta la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, informatii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real, identitatea persoanei care actioneaza în numele clientului, precum si informatii pentru a se stabili ca aceasta este autorizata/imputernicita în acest sens.

Banca precizeaza ca aducerea la zi si completarea datelor personale ale clientilor este o masura impusa de lege si toti cei are au o relatie cu o banca din Romania – indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat – au obligatia sa se conformeze. Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplica institutiilor bancare, persoane juridice romane, si institutiilor financiare nebancare, persoane juridice romane, înscrise în Registrul special tinut de Banca Nationala a Romaniei, si reglementeaza standardele minime pentru elaborarea de catre acestea a normelor de cunoastere a clientelei ca parte esentiala a administrarii riscului de spalare a banilor si de finantare a terorismului si aspecte legate de implementarea acestora.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos