Bancile pe patru roti: de la masina romanului, la banca romanului

Bancile pe patru roti: de la masina romanului, la banca romanului

"CEC poate fi un fel de Dacia Logan pe piata bancara", a apreciat presedintele Raiffeisen Bank, Steven van Groningen. Oficialul bancii austriece considera ca povestea de succes a preluarii uzinei … Dacia de catre Renault se poate repeta si in cazul privatizarii CEC, daca Raiffeisen Bank va iesi invingatoare. Daca CEC ar fi Dacia Logan,

"CEC poate fi un fel de Dacia Logan pe piata bancara", a apreciat presedintele Raiffeisen Bank, Steven van Groningen. Oficialul bancii austriece considera ca povestea de succes a preluarii uzinei … Dacia de catre Renault se poate repeta si in cazul privatizarii CEC, daca Raiffeisen Bank va iesi invingatoare. Daca CEC ar fi Dacia Logan, iar Raiffeisen Bank ar juca rolul Renault Megane,… intrebarea e cine este Jaguarul intre bancile din Romania? …

CEC, o banca prea scumpa pentru a-si pastra directia

Statul roman tine cu dintii ca CEC sa ramana si dupa privatizare o banca pentru omul de rand si, in acelasi timp, sa obtina un pret bun din vanzarea institutiei. Unul dintre petitorii Casei de Economii si Consemnatiuni, Raiffeisen Bank, s-a exprimat prin vocea presedintelui Steven van Groningen ca valoarea de un miliard de euro vehiculata pe piata este prea mare.

Oficialul bancii austriece a subliniat ca daca o banca va plati acest pret, nu va putea sa pastreze profilul actual al Casei de Economii si Consemnatiuni, fiind nevoita sa mizeze si pe alt tip de clientela pentru a-si recupera investitia.

"Daca exista o oferta de un milliard de euro, inseamna ca profilul bancii se va orienta spre clientii cu buzunare mai largi, deci CEC isi va schimba profilul. Nu putem investi sume mari intrucat clientii CEC nu au bani pentru produse bancare sofisticate", a precizat Steven van Groningen.

Raiffeisen Bank este cea mai potrivita pentru CEC

Totusi, presedintele Raiffeisen Bank a spus ca banca austriaca este interesata in continuare de CEC, in acest sens urmand sa depuna o oferta ferma pentru preluarea institutiei.

"Raiffeisen Bank este cel mai potrivit partener pentru CEC", a continuat Steven van Groningen, referindu-se la posibilitatea ca banca romaneasca sa-si pastreze actualul profilul si dupa privatizare.

Domnia sa considera ca CEC-ul ar trebui sa ramana un canal de distributie individual. "Numele CEC este foarte bun. Se poate repeta povestea de succes din cazul preluarii uzinei Dacia de catre Renault", a declarat oficialul Raiffeisen Bank.

Mai exact, CEC poate fi un fel de Dacia Logan pe piata bancara, adresandu-se clientelei cu putini bani, in timp ce Raiffeisen Bank si-ar continua dezvoltarea pe segmentul de clienti dispusi sa plateasca un pret mai mare pentru servicii mai bune. Adica un fel de Renault Megane!

Cornel Dinu
cornel.dinu@bankingnews.ro

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos