Femeile se bucura de atentie deosebita din partea bancilor. Doamnele pot beneficia de carduri speciale sau, in calitate de actionar in cadrul unei companii, pot accesa credite pentru IMM-uri cu dobanda subventionata sau fara comision de acordare. Interesant este ca in cele 8 zile care au trecut din luna martie au aparut deja doua noi banci - GarantiBank si Citibank - care trateaza cu atentie speciala prima luna din primavara, dedicata femeilor.
O noua inovatie pentru femei: cardul de credit cu oglinda
Piata produselor bancare special create pentru femei s-a imbogatit cu o noua inovatie, furnizata de GarantiBank. Institutia de credit sarbatoreste luna femeilor prin lansarea unui produs dedicat in exclusivitate acestora – cardul de credit Bonus Card cu oglinda, anunta banca intr-un comunicat de presa. Noul produs, emis sub sigla MasterCard, combina functionalitatile unui card de credit, oferind in plus doamnelor si domnisoarelor o oglinda drept accesoriu. Tot pentru doamnele care detin Bonus Card cu oglinda, GarantiBank, impreuna cu partenerii sai, pregateste campanii dedicate, constand in bonusuri speciale la anumite centre de infrumusetare, precum si mai multe rate fara dobanda si promotii in magazine de bijuterii, haine sau accesorii pentru femei.
„Avand in vedere ca aproape 60% din cei 80.000 utilizatori Bonus Card sunt femei, lansam astazi in Romania Bonus Card cu oglinda, primul card de acest tip de pe piata, menit sa ofere doamnelor nu numai o experienta placuta la cumparaturi prin oferte special concepute pentru acestea, dar si un accesoriu personal util. In Turcia, acest produs a fost lansat in urma cu 3 ani si se bucura de un important succes comercial, atat prin prisma functionalitatii duble – card de credit si oglinda, cat si prin beneficiile oferite”, a declarat Ilgaz Kaya, Director Carduri, GarantiBank.
Bonus Card cu oglinda este un card de credit care ofera posesoarelor sale toate beneficiile programului de loialitate Bonus Card, precum un bonus sub forma de procent din valoarea cheltuita in cele peste 25 de milioane de magazine din toata lumea, dar si beneficii speciale pentru femei. In reteaua de peste 1.700 de comercianti parteneri din Romania, cele care detin acest card pot achizitiona produse in maxim 18 rate fara dobanda sau comisioane si pot castiga bonusuri cuprinse intre 1% si 10% pentru fiecare tranzactie efectuata cu acesta. Bonusurile colectate in urma tranzactiilor pot fi folosite ulterior pentru cumparaturi gratuite in cadrul acestei retele.
Luna femeii sarbatorita la Citibank Romania
Citibank Romania continua traditia lansarii de oferte avantajoase pentru clientii sai cu prilejul diferitelor evenimente sezoniere. Pe tot parcursul lunii martie 2010, Citibank Romania in cooperare cu anumiti parteneri selectati din reteaua Citi Partener, lanseaza o varietate de oferte atractive pentru pentru detinatorii de carduri de credit Citi Card VISA. In spiritul festiv al inceputului de primavara, clientii Citibank Romania care vor efectua plati cu cardul de credit vor beneficia de reduceri de pana la 20% la urmatorii parteneri Citi: Cellini, Egoist Salon&Wellness, Sephora, Otter, Geox, Coquette Beauty Clinique si World Class. Pentru a marca aceasta celebrare speciala, reducerile de pret oferite in aceasta perioada de catre partenerii mentionati sunt mai mari decat in restul anului.
Adrian Vlase, Directorul Departamentului Carduri din cadrul Citibank Romania, a declarat: „Incercam in permanenta sa cream produse si servicii care sa se potriveasca cat mai bine nevoilor financiare si stilului de viata ale clientilor nostri. Reteaua Citi Partener are in componenta sa branduri renumite si cu o reputatie solida, selectate astfel incat sa corespunda preferintelor clientilor nostri in materie de cumparaturi. Ne invitam clientii sa sarbatoreasca Ziua femeii si sa se bucure de beneficiile ofertei noastre pe toata perioada lunii martie.”
Reteaua Citi Partener a fost initiata pentru a adauga valoare banilor pe care clientii Citi Card ii cheltuiesc atunci cand folosec cardul de credit ca instrument de plata. Astfel, toti detinatorii de carduri de credit Citi beneficiaza de reduceri atractive oferite in peste 650 de locatii ale unor firme renumite din domenii precum retail, restaurante, baruri, cluburi, cafenele, spa-uri, sali de sport, centre medicale, hoteluri si agentii de turism.
Card bancar exclusiv pentru femei
Libra Bank a lansat, la inceputul acestui an, Libra Jolie, cardul destinat in exclusivitate reprezentantelor sexului frumos. Cardul Libra Jolie reprezinta o noutate pe piata de carduri din Romania si prin prisma sistemului de reduceri speciale intre 3% si 25%, de care beneficiaza posesoarele sale in peste 150 de locatii partenere: clinici medicale si stomatologice, centre de sanatate si infrumusetare, sali de fitness, magazine de haine pentru femei si copii, accesorii si lifestyle. "Prin specificul sau, cardul Libra Jolie celebreaza feminitatea in toate formele sale, adresand aspiratiile de baza ale femeii contemporane, strans legate de mentinerea sanatatii si a frumusetii si de cultivarea unui stil de viata armonios. De asemenea, cardul Libra Jolie este un produs creat in urma parteneriatului de succes pe care Libra Bank il are cu sistemul medical din Romania si speram ca acest card va constitui un imbold pentru utilizatoarele sale de a se preocupa de sanatatea lor cu aceeasi deschidere cu care merg la cumparaturi", declara Alina Papa, Directorul Diviziei Marketing si Comunicare al bancii.
Pe langa facilitatile de tip discount, posesoarele cardului Libra Jolie beneficiaza de o dobanda avantajoasa (ROBOR + 8%), o limita de creditare de 6 salarii lunare nete si de o perioada de gratie de 56 de zile, pentru platile efectuate la comercianti. In plus, beneficiarele cardului nu sunt conditionate de rambursarea lunara a unei sume minime din creditul utilizat. Cardul Libra Jolie este disponibil si in varianta card de debit, in acest caz fiind scutit de comision de administrare pentru intreaga sa perioada de valabilitate.
Frumusete pe credit
In premiera pentru Romania, la finalul lunii septembrie 2007, Banca Transilvania a introdus in portofoliul sau de produse primul card de credit co-rebranded pentru frumusete, Visa Centrofarm - Banca Transilvania. Cardul are ca target in primul rand femeile, pentru ca ele sunt mari consumatoare de produse de infrumusetare. Robert Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania, spunea ca lansarea acestui card ca produs "este o combinatie de beneficii pentru posesori: credit de la Banca Transilvania si discount-uri de la Centrofarm. Mai multa relaxare, mai mult confort, cu alte cuvinte, un nou produs atractiv pentru clientii nostri".
Dobanda subventionata pentru femeile antreprenor
O alta institutie de credit care pune accent pe relatia cu femeile este EximBank. Doamnele care sunt administratoare sau detin peste 50% din actiuni ori parti sociale si drepturile de vot aferente in cadrul unui IMM pot beneficia de finantari de pana la 100.000 euro, echivalent in lei, cu dobanda subventionata. Avantajele creditului sunt dobanda subventionata cu 5 puncte procentuale sub nivelul pietei si comsionul zero pentru analiza dosarului.
"Sustinem femeile care se implica in afaceri, incurajati fiind de faptul ca un procent de peste 30% din creditele cu dobanda subventionata acordate de EximBank au fost pentru IMM-uri administrate de doamne. EximBank, pe langa acest credit exclusiv pentru femei, pune la dispozitia acestora si fonduri pentru dezvoltarea de proiecte noi, de la zero", subliniaza presedintele EximBank, Mircea Ionut Costea.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro