credius.ro

Bancile apeleaza la departamente speciale pentru monitorizarea clientilor sensibili

23 octombrie 2009

Bancile incearca sa-i puna la lucru pe "vanzatorii" de credite, care in prezent au ramas fara obiectul muncii din cauza comprimarii pietei imprumuturilor. Activitatea lor in vremuri de criza a devenit restructurarea portofoliului de credite. Este si cazul unei parti a echipei de vanzari de la UniCredit Tiriac Bank, care a fost reprofilata. Practic, banca a infiintat un "departament de credite sensibile", asa cum a fost botezat de oficialii institutiei. "Avem un departament nou infiiintat pentru portofoliul sensibil de credite si am inceput sa facem planuri cu clienti pentru a intampina eventualele probleme. Momentul in care se va echilibra situatia companiilor depinde foarte mult de contextul macroeconomic, dar sigur numarul companiilor care au probleme va mai creste", a declarat Antoaneta Curteanu, director corporate UniCredit Tiriac Bank. "Noua divizie incearca sa-i ajute pe clienti sa evite intrarea in incapacitate de plata", a mai precizat Curteanu. Domnia sa spune ca banca nu a recurs inca la executarea silita a clientilor cu intarzieri de plata, decat in foarte putine cazuri cazuri, acolo unde s-a dovedit rea-vointa din partea rau-platnicilor.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2023 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro