credius.ro

Bancherii protesteaza fata de obraznicia clientilor

29 ianuarie 2007

Tot mai multe banci din Romania se confrunta cu nemultumirea angajatilor de la ghiseele proprii fata de atitudinea clientilor cu care intra in contact. Chestiunea devine tot mai vizibila si creeaza o adevarata emulatie la nivelul departamentelor de resurse umane, care incearca sa mentina un echilibru in randul bancherilor "sufocati" de comportamentul iesit din comun al unor clienti. Bancherii sunt deranjati din ce in ce mai mult de atitudinea clientilor, care cer sa fie tratati regeste, fara sa ofere in schimb macar un dram de respect.

"Ne-am saturat de clientii care ne trateaza ca si cand am fi sclavii lor, care ne vorbesc urat si pe care trebuie sa ii perii fie ca au dreptate fie ca nu. Totusi am facut si noi niste facultati, mastere si vin niste analfabeti care au impresia ca noi suntem doar niste roboti care trebuie sa le facem pe plac in orice", isi reclama nemultumirea un consilier bancar pe forumul Cafeneaua Bancara. "Dupa parerea mea, functionarii bancari se poarta foarte bine cu clientii, doar ca acestia au asteptari cu totul absurde. Relatia banca-client trebuie sa fie caracterizata de respect din ambele parti. Pana una-alta, atata timp cat unii clienti par veniti din jungla (sau de la tara), povestile astea vanatoresti cu banci care nu-si respecta clientii sunt niste aiureli", intareste ideea un alt participant la discutie.

Cafeneaua Bancara gazduieste un nou subiect fierbinte: "Angajatii bancilor protesteaza"! Participa si tu la dezbatere!

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2023 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro