Bancherii isi consiliaza clientii pe chat

Bancherii isi consiliaza clientii pe chat

Citibank este prima banca din Romania care ofera utilizatorilor posibilitatea de a discuta online 24/7 cu consultanti ai bancii despre conditiile contractarii unui credit de nevoi personale. Vizitatorii online pot accesa banner-ul disponibil pe o serie de pagini web specializate, dar si pe website-ul Citibank Romania pentru a initia o conversatie cu consultantii bancii. Aplicatia

Citibank este prima banca din Romania care ofera utilizatorilor posibilitatea de a discuta online 24/7 cu consultanti ai bancii despre conditiile contractarii unui credit de nevoi personale. Vizitatorii online pot accesa banner-ul disponibil pe o serie de pagini web specializate, dar si pe website-ul Citibank Romania pentru a initia o conversatie cu consultantii bancii. Aplicatia de chat de pe site poate fi accesata prin completarea unui formular cu informatii de baza precum numele, adresa de e-mail si numarul de telefon. in continuare, utilizatorul este conectat cu specialistii disponibili, care sunt notificati in legatura cu fiecare discutie initiata. Principalul beneficiu oferit de acest sistem este acela ca vizitatorii pot adresa intrebari specifice privind creditele de nevoi personale. Ulterior, pe baza informatiilor primite, au posibilitatea de a solicita consultantului completarea aplicatiei online, urmand ca decizia bancii sa fie comunicata in 24 de ore.

De asemenea, daca utilizatorul nu doreste sa primeasca informatii pe baza formularului online, acesta poate opta sa fie informat prin telefon, dupa completarea unui scurt formular de contact. Un reprezentant al bancii va lua legatura cu utilizatorul prin telefon sau e-mail in urmatoarele 30 de minute. Desi serviciul este disponibil 24/7, pentru a nu interfera in mod neplacut cu programul clientului, acesta va fi contactat in intervalul orar 9.00 – 22.00.

Kumar Ramachandran, Directorul Diviziei Persoane Fizice la Citibank Romania, declara: „Noi ne diferentiem oferta pe aceasta piata prin trei aribute principale: confort si comoditate, produse inovatoare si experienta superioara a clientilor. Noua functionalitate „Click to Chat” confirma toate aceste atribute. in societatea moderna, oamenii apeleaza adesea la optiunile oferite de internet inainte de a realiza o achizitie. Serviciul nostru ofera clientilor posibilitatea de a merge dincolo de paginile statice cu informatii si de a beneficia de o interactiune utila cu banca chiar din fata calculatorului personal, la un moment convenabil pentru client”.   

Procesul de aplicare este simplu si implica o documentatie minimala, afirma reprezentantii Citi. De asemenea, toate aplicatiile sunt evaluate in 24 de ore de la momentul depunerii documentatiei complete la Citibank Romania. Pentru informatii suplimentare despre creditul de nevoi personale sau pentru a initia o discutie online cu un consultant al bancii puteti accesa: http://www.citibank.ro/credite.html .
 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos