credius.ro

Banca Transilvania sustine publicitatea pentru clientii IMM pe Google

14 iulie 2009

Banca Transilvania si Google au demarat campania Prietenul Google, o premiera pe piata din Romania. Promotia pune la dispozitia clientilor BT avantaje majore: reducerea costurilor cu operatiunile firmei - prin Abonamentul Bancar IMM, precum si un voucher in valoare de 150 de lei - destinat promovarii afacerii antreprenorilor, pe Internet, prin serviciul Google AdWords. Campania “Prietenul Google” se adreseaza atat actualilor clienti BT ai Abonamentului Bancar IMM, cat si micilor intreprinzatori, care au un website pe care doresc sa-l promoveze. Produsul bancii este destinat antreprenorilor si face parte din platforma anti-criza a Bancii Transilvania, cu ajutorul sau putand fi reduse cu pana la 50% comisioanele aferente operatiunilor bancare.

Ce este Google AdWords?

Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate pe Internet, folosita inclusiv de companii mari. Inscrierea in campania BT “Prietenul Google” este rapida si usoara, accesand www.google.ro/adwords. Clientii Bancii Transilvania vor beneficia, prin Google AdWords, de reclame de tip anunt, afisate in motorul de cautare Google, atunci cat este introdus unul dintre cuvintele-cheie alese de cei care folosesc promovarea prin acest serviciu. Publicitatea firmei poate sa apara si in cadrul site-urilor care contin reclama furnizata de Google, daca in cadrul paginii respective sunt        cuvinte-cheie selectate sau daca sistemul considera relevanta afisarea reclamei in respectivul loc. Plata se face “per click”, fiind licitata o anumita suma de bani pentru fiecare cuvant  ales.

Prin Google AdWords, clientii IMM ai Bancii Transilvania pot gasi noi clienti pentru afacere, au controlul asupra cheltuielilor de promovare si, foarte important, reclamele sunt vazute doar de publicul interesat de respectivul subiect.

De pilda, o firma care detine un magazin de electrocasnice, foloseste Abonamentul Bancar IMM de la Banca Transilvania, are un site de firma si beneficiaza de un voucher va folosi respectiva suma pentru promovarea afacerii prin Google AdWords. Intr-o prima faza, va fi ales un set de cuvinte-cheie, vor fi stabilite anunturile, iar compania va licita o anumita suma pentru fiecare termen ales. De fiecare data cand cineva va cauta pe Google unul dintre cuvintele-cheie selectate va fi afisat si anuntul-reclama al firmei respective.

BT poate gazdui site-urile clientilor, prin Clubul Intreprinzatorului Roman

Pe langa parteneriatul cu Google, pentru promovarea companiilor prin Google AdWords, Banca Transilvania mai vine cu ceva nou pentru antreprenori: firmele mici si mijlocii care nu au inca un website pot sa-si construiasca unul gratuit, gazduit de Banca Transilvania. Serviciul este pus la dispozitie prin Clubul Intreprinzatorului Roman, fondat de BT. In acest caz, utilizatorii pot alege, pentru prezenta online, una din mai multe variante de design. Acest serviciu este gratuit si usor de administrat deoarece nu necesita cunostinte specifice. Cei interesati pot afla toate detaliile necesare, accesand www.btclub.ro.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro