Banca Transilvania si-a lansat noul serviciu de call-center

Banca Transilvania si-a lansat noul serviciu de call-center

Banca Transilvania lanseaza serviciul de call center, un serviciu-suport performant, cu o platforma comuna de preluare a apelurilor si e-mailurilor primite, informeaza institutia printr-un comunicat de presa. Noul call center este operat de 30 de angajati. Prin acest serviciu, banca doreste astfel facilitarea accesului la informatii generale despre banca sau cu privire la produsele oferite,

Banca Transilvania lanseaza serviciul de call center, un serviciu-suport performant, cu o platforma comuna de preluare a apelurilor si e-mailurilor primite, informeaza institutia printr-un comunicat de presa. Noul call center este operat de 30 de angajati. Prin acest serviciu, banca doreste astfel facilitarea accesului la informatii generale despre banca sau cu privire la produsele oferite, precum si acordarea de asistenta in mod rapid, profesionist si eficient.

Functiunile serviciului de call center al Bancii Transilvania sunt: informarea clientilor –  obtinere de date precum dobanzile si comisioanele practicate, promotii, soldul conturilor deschise la Banca Transilvania, adresele unitatilor bancii si a locatiilor bancomatelor etc.; suport specializat pentru utilizarea cardurilor – verificarea tranzactiilor, inclusiv a celor efectuate prin Internet, blocarea cardurilor, asistenta in ceea ce priveste citirea extrasului etc.; suport pentru utilizarea serviciului de Internet Banking BT 24 – consultanta telefonica pentru instalarea si utilizarea aplicatiei, verificarea operatiunilor; suport pentru achizitionarea de credite destinate persoanelor fizice sau de produse IMM; efectuarea de actiuni solicitate de comercianti – autorizari vocale; servicii de customer care – preluarea si solutionarea sesizarilor semnalate, activitati de loializare a clientilor existenti si de adaptare continua la nevoile acestora.

Potrivit directorului de retail al Bancii Transilvania, Gabriela Nistor, prin noul serviciu de call center banca vizeaza reducerea perioadei de asteptare pentru clienti, la sub 30 de secunde. “Serviciul Call Center si noua solutie implementata ne permit sa actionam eficient ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul rapid al clientilor la serviciile bancii, fara a fi nevoie ca acestia sa se deplaseze la una dintre unitatile noastre. Iar obiectivele imediate sunt clare: reducerea perioadei de asteptare pentru clienti, la sub 30 de secunde, 80% din solicitari fiind rezolvate la primul apel”, declara Gabriela Nistor.

Serviciul de Call Center al Bancii Transilvania poate fi cotactat fie apeland la unul din numerele de telefon: 0801 0101BT – din reteaua Romtelecom, 0264 3080BT – din orice retea, inclusiv din strainatate, *80BT – din reteaua Vodafone sau Orange, fie scriind pe adresa de e-mail contact@bancatransilvania.ro.

In continuare, vor ramane disponibile si numerele de telefon existente pentru diferite grupuri de suport (carduri, comercianti care accepta carduri, Internet Banking, Home Banking si IMM-uri), apelurile pe aceste numere fiind preluate tot de echipa Call Center. 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos