Banca nr. 1 pentru IMM-uri, obiectiv sau strategie

Banca nr. 1 pentru IMM-uri, obiectiv sau strategie

In prima parte a anului 2005, Banca Transilvania a initiat un proiect inovator si, cu adevarat, curajos. Banca isi propunea lansarea unui produs destinat IMM-urilor la fiecare trei luni pana la sfarsitul lui 2007, finalitatea campaniei urmand a “transforma” institutia de credit in “Banca nr. 1 pentru IMM-uri”. In fapt, proiectul Bancii Transilvania a fost

In prima parte a anului 2005, Banca Transilvania a initiat un proiect inovator si, cu adevarat, curajos. Banca isi propunea lansarea unui produs destinat IMM-urilor la fiecare trei luni pana la sfarsitul lui 2007, finalitatea campaniei urmand a “transforma” institutia de credit in “Banca nr. 1 pentru IMM-uri”. In fapt, proiectul Bancii Transilvania a fost construit in jurul acestui slogan cu impact total.

Dupa trei ani de la lansarea oficiala a programului, o analiza atenta asupra parcursului Bancii Transilvania ne arata ca “Banca nr. 1 pentru IMM-uri” a fost mai mult o strategie, decat un obiectiv. Citeste continuarea pe www.bankingblog.ro.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos