credius.ro

ASIROM si G2 Romania iti recomanda: Mai bine nu sarbatoresti!

21 decembrie 2012

Acum citesti presa online, pe un gadget electronic. Asta e binedar stii ca risti, nu? Esti la mai putin de un metru de o sursa electrica. Adica poti sa te curentezi. Sau sa dai foc la casa si sa-ti afumi peretii acum, de sarbatori. Sau sa faci un scurtcircuit si sa declansezi Apocalipsa. Mai bine nu mai citesti nimic.

Sau mai bine da.

Asa ”suna” noua campanie ASIROM, ”Mai bine DA”, dezvoltata de G2 Romania. De ce sa iti interzici o gramada de mici placeri, doar din teama de a nu strica ceva? Sa nu faci party de Revelion ca sa nu iti strici ceva prin casa. Sa nu-ti pui beculete in bradut de frica incendiului. Sa nu mai iesi cu masina toata iarna pentru a nu face vreun accident. Sa nu te duci la ski, la sanius sau sa nu mai iesi din casa de teama guturaiului. Dar asta inseamna ca acumulezi un munte de NU-uri si e incomod sa traiesti asa. Mai bine lasi compania de asigurari sa-ti ia grijile de pe cap si tu traiesti cum vrei, cu mai putine NU-uri si mai multe DA-uri.
”Nu pune mana. Nu calca. Nu vorbi. Nu intra in apa. Nu sta la soare. Nu te urca. Nu rade. Nu te juca. Ne-am hotarat sa transformam hiper-protectia tipic balcanica intr-o campanie jucausa despre semnificatia lui DA”, spune Mihaela Bourceanu, ”dirijor” al campaniei din pozitia de Account Director la G2.
”Dar cum sa zici niste NU-uri absurde si sa fii totusi funny? Simplu. Nu le zici, le canti. Asa s-a nascut corul MaiBineNu, personajul colectiv care te invita sa sufli si-n iaurt. Pentru prezentare ne-am pus in valoare vocile incalzite la karaoke. Ne-am bucurat sa aflam ca cineva la ASIROM are ureche muzicala”, a zis Mihai Fetcu, Director de Creatie si bariton part-time.
Campania ASIROM ”Mai Bine Da” este dezvoltata in principal online, pe site-ul www.maibineda.ro , unde utilizatorii pot vedea toate recomandarile ”mai bine nu” ale corului sau pot asambla ei insisi mesaje amuzante pentru prieteni. Tot din site poti trimite sms-uri nostime de sarbatori. Iar la finalul campaniei, unul dintre utilizatorii site-ului poate trimite corul la un prieten, acasa sau la birou, cu un cantec personalizat.
”Mai Bine Da” are potential sa devina o campanie virala puternica. Abordarea este tare indrazneata pentru o companie de asigurari si ma bucur ca am reusit sa vorbim pe acest ton cu clientii nostri. Personal, abia astept sa le trimit mesaje video personalizate prietenilor mei - si lista e luuuuunga”, a spus, din loja VIP, Mariana Diaconescu, presedinte ASIROM.


Echipa care a dezvoltat campania ASIROM ”Mai Bine Da” este compusa din:
G2 Romania: Mihai Fetcu (Creative Director), Radu Constantinescu (Senior Copywriter) , Arpad Fekete (Senior Art Director), Bogdan Teodorescu (Digital Art Director), Alina Buzatu (Head of Planning), Cristina Ungureanu (Communications Planner), Mihaela Bourceanu (Account Director), Ionelia Craciun (Account Executive), Cristina Birleanu (Digital Client Service Director), Florin Buca (Digital Account Manager), Doru Persinaru (Digital Planner).
ASIROM: Iulian Dumitru (Marketing Manager), Catalina Ciorei (Online Brand Communication Specialist & PR Assistant), Melita Dima (Expert de specialitate), Andrei Stanicel (Consilier de specialitate).
 

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro