Anuntam disparitia unui card co-branded

Anuntam disparitia unui card co-branded

Segmentul cardurilor co-branded schioapata. Unul dintre membri a fost parasit de partenerul ne-bancar. Este vorba despre cardul lansat de BCR  in colaborare cu lantul de supermarketuri Univers’all. Motivul: afacerea Univers’all este un esec, iar patronul a decis sa traga obloanele. Proprietarii acestor „plastice” vor avea insa ce face cu ele, intrucat cardul BCR-Univers’all a fost

Segmentul cardurilor co-branded schioapata. Unul dintre membri a fost parasit de partenerul ne-bancar. Este vorba despre cardul lansat de BCR  in colaborare cu lantul de supermarketuri Univers’all. Motivul: afacerea Univers’all este un esec, iar patronul a decis sa traga obloanele. Proprietarii acestor „plastice” vor avea insa ce face cu ele, intrucat cardul BCR-Univers’all a fost emis sub sigla MasterCard. El va putea fi utilizat in continuare ca un card de credit obisnuit, pierzandu-si insa avantajele pe care le ofera un card co-branded: oferte speciale si reduceri de preturi in reteaua partenerului.

Prin asocierea cu Univers’all, BCR intra la sfarsitul lui iulie pe segmentul cardurilor co-brandate pentru cumparaturi zilnice, fiind al doilea produs de acest fel de pe piata. Aici activa deja cu mult succes BRD Finance cu cardul oferit in colaborare cu hypermarketul Carrefour. Noua turnura a evenimentelelor reduce insa din nou numarul cardurilor co-branded pentru cumparaturi zilnice la unul singur. Asteptam in continuare legarea de prietenii trainice si de lunga durata intre banci si super si hypermarketuri, mai ales ca acestea din urma se regasesc in numar din ce in ce mai mare pe piata romaneasca. 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos