credius.ro

Agresivitatea Bancpost da roade

7 iulie 2006

“In trei ani vom ajunge in primele 3 banci din Romania, iar in cinci urmarim sa fim  banca cu cele mai bune servicii din Romania. Este un drum lung si anevoios, insa sunt ferm convins ca vom reusi”, declara la inceputul anului Dorel Piti, directorul executiv de retea al Bancpost, referitor la obiectivele bancii. Ofensiva inceputa de Bancpost in acest sens isi arata rezultatele, banca incepand sa se delimiteze de imaginea... de banca distribuitoare de alocatii si pensii, “foarte mult asociata cu activitatea desfasurata de catre oficiile postale”, dupa cum se exprima oficialul Bancpost. Drumul a inceput printr-un rebrandind si o schimbare de logo, simboluri alese potrivindu-se mult mai bine cu imaginea noua si moderna pe care vrea sa o transmita Bancpost.

Activitatea bancii pe partea de retail, “mina de aur” a bancilor, a trebuit readaptata conditiilor pietei. Bancpost oricum detinea un atuu important pe acest segment – cateva mii de conventii de plata pe card a salariilor, materializate in peste 1 milion de “plastice”, avand nevoie de o mai buna gestionare a acestui portofoliu. “Daca suntem suficient de destepti sa lansam produse adaptate cerintelor acestor detinatori de carduri de salarii pe componenta de consum si pe cea ipotecara putem da lovitura cu adevarat”, afirma cu cateva luni in urma Dorel Piti. Declaratiile s-au materializat prin doua produse, un imprumut pentru locuinte cu dobanda 6,9% in primul an si creditul “Imediat” pentru cheltuieli personale, cu o perioada de rambursare de 10 ani si posibilitatea comandarii acestui aprin telefon, o facilitate existenta pana atunci numai la Banca Romaneasca si BCR. Cele doua produse au fost foarte bine percepute de piata, insa nu stim daca cei de la Bancpost “au dat lovitura” pe care o asteptau.

In ultima perioada, banca este foarte activa pe piata, nu doar prin lansarea de produse, ci si prin ofensiva publicitara si mediatica pe care a declansat-o. Imprumuturile pentru locuinta si nevoi, ca si concertul Rolling Stones oferit celor ce utilizeaza cardurile Amex, au ocupat bannerele de pe paginile de Internet si outdoor, dispozitivele de acces la metrou, dar si “sticla” televizorului.

Noua orientare a bancii pe piata nu putea sa nu implice si dezvoltarea retelei, o conditie obligatorie pentru succesul pe piata de retail si nu numai. Daca banca avea la sfarsitul lui 2005 156 de unitati, pentru sfarsitul acestui an are ca obiectiv ajungerea la un numar de 225 de unitati. “Nu acopeream eficient potentialul pietei”, explica Dorel Piti aceasta dezvoltare accelerata a retelei.

Noua imagine a bancii alatura acestei extinderi si o componenta sociala, prin organizarea de evenimente adresate marelui public. Un exemplu este deschiderea celor 5 unitati care are loc astazi in Constanta, ce va fi insotita de un concert, amplu mediatizat pe plan local si la care vor participa nume importante ale muzicii autohtone. Cele 5 noi unitati sunt amplasat pe Bulevardul Tomis, nr. 281 - agentia Sovaja, Bulevardul Tomis nr. 235 - agentia Dacia, Bulevardul Tomis, nr. 146 - agentia Nicolae Iorga, Bulevardul Tomis, nr. 97 - agentia Tomis, si Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 43 - agentia Casa de Cultura.

“Marcam evenimentul cu un amplu concert pentru populatie, prin care spunem ca Bancpost e aici. Vrem sa semnalam in marile orase ca Bancpost este prezenta, sa facem mai mult decat banking”, apreciaza Dorel Piti. Banca va deschide anul acesta cate 3-4 unitati in orasele importante, precum Arad, Timisoara, Cluj, Iasi sau Bacau.

Bogdan Popescu
[email protected]

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro