ABN Amro Bank ravneste la clientii bogati

ABN Amro Bank ravneste la clientii bogati

Piata de private banking din Romania este in continua dezvoltare. O atentie dosebita au acordat clientilor din acest segment ING Bank si BRD, ultima diferentiindu-se de ceilalti competitori prin inaugurarea unei agentii specializate de private banking. Olandezii de la ABN Amro Bank si-au propus sa intre pe acest segment prin lansarea unui nou serviciu dedicat

Piata de private banking din Romania este in continua dezvoltare. O atentie dosebita au acordat clientilor din acest segment ING Bank si BRD, ultima diferentiindu-se de ceilalti competitori prin inaugurarea unei agentii specializate de private banking. Olandezii de la ABN Amro Bank si-au propus sa intre pe acest segment prin lansarea unui nou serviciu dedicat clientilor de lux. Este vorba despre "Preferred Banking", un serviciu bancar din clasa premium, personalizat si adaptat pentru clientii cu venituri lunare de peste 5.000 de euro, sau care detin active de peste 50.000 de euro.

Potrivit lui Haris Hanif, general manager consumer banking al ABN Amro Bank, institutia de credit isi propune sa ajunga in urmatorii trei ani in top trei pe segmentul private banking din tara noastra. “In prezent in Romania sunt aproximativ 100.000 de clienti pe acest segment de piata, numar care este in continua crestere. Noi ne propunem ca in urmatorii trei ani sa atragem in jur de 10-12% din numarul total de persoane si sa ne plasam in top trei pe segmentul de private banking”, a declarat Hanif.
 
Domnia sa a mai mentionat ca banca ofera in cadrul serviciului “Preferred Banking" accesul la un manager pentru relatii cu clientii, care ii poate ajuta pe acestia sa-si aleaga oportunitati de investitii, in functie de riscul stabilit si optiunile proprii, facilitandu-le relatia cu banca. In prezent ABN Amro Bank are 8 asemenea manageri, numarul lor urmand sa creasca pe masura ce serviciul va fi extins. De asemenea, ei vor avea accesul in cluburi exclusiviste dedicate clientilor care beneficiaza de “Preferred Banking".
 
Clientii serviciului "Preferred Banking" au acces si la un call center special cu numar de acces unic, disponibil in permanenta de oriunde din lume. De asemenea, ei au asigurat si un pachet ce cuprinde un cont curent, un card de debit, o facilitate de descoperit de cont si un card de credit Black exclusiv. Toti clientii acestui serviciu au acces la saloanele ABN Amro Preferred Banking, unde pot efectua tranzactii financiare, se pot informa cu privire la starea actuala a portofoliului lor, pot afla ultimele stiri financiare sau pot naviga pe internet.

Referindu-se la costuri, Hanif a mentionat ca ele sunt stabilite in functie de produsele pentru care a optat clientul. “Pentru unele produse, cum este de exemplu cardul de credit sau debit, nu sunt percepute comisioane. Costurile vin atunci cand clientrul solicita produse mai sofisticate, in asemenea cazuri putem vorbi de comisioane in marje de 1-3% din suma vehiculata. Pentru descoperirile de cont in lei se percepe o dobada de 19,9 % pe an”, a conchis oficialul ABN AMRO. Conceptul de “Preferred Banking" a fost lansat pentru prima oara in Asia. ABN Amro Bank are aproximativ 2,4 milioane clienti in intreaga lume care beneficiaza de acest serviciu.

Ludmila Cucia

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos