credius.ro

A aparut asigurarea pentru plata facturii

28 martie 2011

Generali Asigurari si Vodafone au lansat in parteneriat, prin intermediul brokerului de asigurare Marsh Romania, o asigurare pentru plata facturii abonatilor companiei de telefonie mobila, se precizeaza intr-un comunicat de presa al companiei de asigurari. Astfel, in schimbul unei prime lunare de 1 Euro pentru o asigurare Standard sau 2 Euro pentru pachetul Premium, plata facturii de telefon sau a altor utilitati nu mai reprezinta o problema in cazul unui eveniment nedorit.

Pentru doar 1 Euro/luna in plus la abonament, Generali Asigurari preia plata facturii clientului in cazul pierderii involuntare a locului de munca sau al incapacitatii temporare de munca din orice cauza. in conditii de invaliditate permanenta totala a abonatului, asiguratorul plateste facturile restante si penalitatile aferente, in limita a 1.000 Euro. in plus, produsul are si o componenta de protectie inclusa, functionand si ca o asigurare de viata.
 
Pachetul Premium, cu o prima de asigurare de 2 Euro/luna, ofera posibilitatea preluarii facturilor pentru alte utilitati, despagubiri in valoare de 1.000 Euro in caz de invaliditate permanenta totala si protectie financiara pentru membrii familiei, respectiv despagubiri de 1.000 Euro in caz de deces al asiguratului, survenit accidental sau din orice alta cauza.

“Traim intr-un perioada marcata de incertitudini. Daca veniturile ti se reduc brusc si radical, trebuie sa fii capabil sa-ti reorganizezi rapid bugetul si cheltuielile, astfel incat sa iti poti acoperi datoriile. Accesul la telefonie mobila si comunicare de date sunt astazi vitale pentru oricine si ar trebui sa ne preocupam pentru a avea, in orice situatie, sursa pentru plata acestor utilitati”, a declarat Ovidiu Racoveanu, Director Asigurari de Viata Generali Asigurari. “Prin acest produs ne adresam persoanelor prevazatoare care incearca sa reduca la minimum riscurile financiare. Investitia este foarte redusa, in schimb beneficiile sunt atractive. Sumele maxime asigurate sunt acoperitoare, iar perioada de asigurare este suficient de extinsa pentru a le permite abonatilor si familiei acestora o redresare financiara rapida”, a completat Racoveanu.

“In contextul economic actual, Vodafone a dezvoltat un serviciu care sustine clientii in vederea depasirii situatiilor neprevazute. Astfel, in cazul unor schimbari neasteptate, cu noua asigurare Vodafone plata facturii ramane acoperita. Am ales sa oferim acest serviciu in parteneriat cu Generali Asigurari si Marsh Romania, care vor raspunde cu profesionalism si rapiditate solicitarilor clientilor nostri“, a spus Catalin Becic, Director, Consumer Marketing, Vodafone Romania.

“Riscurile specifice perioadei economice prin care trecem ne-au condus la concluzia ca aceasta asigurare este utila atat clientilor Vodafone, cat si companiei. Am reusit sa cream, impreuna cu partenerii nostri Vodafone si Generali, un produs de asigurare unic si personalizat pe piata din Romania prin beneficiile oferite. Pe langa avantajul principal, care este acoperirea facturii restante a clientului Vodafone si care este platita de catre Generali la momentul producerii evenimentului asigurat, exista si alte beneficii, cum ar fi ajutorul financiar pentru familie in cazul unui deces sau suportul oferit clientului in caz de somaj”, a explicat Cristian Fugaciu, Director General al Marsh Romania. 

Sistemul de plata a primei de asigurare este simplu si prevede includerea costurilor lunare in factura de telefonie.
 

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro