Banca Comerciala Romana anunta ca unitatile teritoriale retail, inclusiv cele care isi desfasoara activitatea in mall-uri si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in zilele de 25 si 26 decembrie 2011. In data de 24 decembrie, unitatile retail vor lucra dupa programul normal, stabilit pentru zilele de sâmbata. In ultima zi a anului, unitatile retail deschise sâmbata vor lucra cu clientii pâna la orele 12:00. Zilele de 1 si 2 ianuarie 2012 sunt zile nelucratoare.
“BCR le recomanda clientilor sa-si programeze din timp toate operatiunile bancare pe care trebuie sa le efectueze in aceasta perioada, functie de programul bancii”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Directiei de Comunicare, BCR.
Pe toata perioada sarbatorilor clientii BCR vor avea acces la resursele lor financiare prin serviciul de internet banking, prin phone banking si reteaua de ATM-uri. BCR a luat toate masurile necesare pentru a fi asigurata alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM).
Detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri iar serviciul de Asistenta Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.
„Pentru ca este perioada cumparaturilor, le-am pregatit clientilor nostri bonusuri speciale la plata cu cardul - pâna la 12% pentru plata cu cardurile de credit si 6% la cele de debit in complexurile comerciale partenere. in plus, programul de plata in rate egale in magazinele partenere vor permite clientilor nostri sa le ia celor dragi cadourile dorite” a incheiat Cornel Cojocaru.
Pentru a eficientiza cheltuielile in perioada sarbatorilor BCR recomanda clientilor sa tina cont de trei lucruri:
1. Sa faca plati cu cardul la comercianti - evita in acest fel comisioanele de retragere numerar, plus ca primesc inapoi pe card banii aferenti bonusurilor de loialitate - care in aceasta perioada pot ajunge si pâna la 12%. Pentru a usura efortul financiar, clientii beneficiaza de avantajele cardurilor de credit: perioada de gratie in care pot returna banii fara sa plateasca dobânda precum si posibilitatea de a plati in rate fara dobânda la comerciantii parteneri (lista lor se gaseste pe www.bcr.ro )
2. Sa foloseasca serviciul de internet banking pentru achitarea facturilor la utilitati - economisesc astfel timp pe care il pot petrece impreuna cu familia si prietenii.
3. Banii pentru colindatori ii pot retrage de la cele peste 2000 de bancomate BCR care vor fi alimentate si functionale in toata perioada sarbatorilor.
Clientii bancii vor avea vor putea sa efectueze operatiuni bancare in perioada sarbatorilor 24/7, astfel:
- telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, apelând gratuit din orice retea nationala 0800.801.BCR (0800.801.227) sau din strainatate +4021/407.42.00 (tarif normal)
- prin internet - Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesând direct 24banking.ro sau m.24banking.ro
- prin intermediul echipamentelor de tip self service (MFM, ASV, ATM) disponibile atât in zonele Easy 24 Banking cât si la unitatile BCR sau la terti.
in plus, prin apelarea InfoBCR, clientii vor beneficia in perioada mentionata de urmatoarele servicii:
- Suport Tehnic in utilizarea Alo si Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7
- Asistenta de urgenta detinatori de carduri, disponibil 24/7 la numerele de telefon inscrise pe spatele cardurilor BCR, respectiv +40 21 311 10 01 sau +40 21 311 02 16
- Informatii generale despre produsele si serviciile BCR, disponibile zilnic, intre 8:00 si 22:00
Numerele de telefon InfoBCR sunt:
- 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice retea nationala
- +4021/407.42.00 apelabil din strainatate, taxabil la tarif normal
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.
Serviciul good.bee Tranzactii mobile va fi functional 24 de ore din 24, permitând clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reincarce orice cartela de mobil in retelele partnere, sa trimita bani in orice cont din România sau sa plateasca facturi. Apelabil din retelele mobile partenere la *4146 sau din orice retea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienti good.bee ofera informatii si asistenta in zilele de 25, 26 decembrie si 1, 2 ianuarie, intre 9:00-18:00.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro