Atac de tip phising fara precedent la CEC Bank dar si in alte banci, asa cum precizeaza CEC. Aproximativ 17.000 de carduri VISA administrate de CEC Bank au fost blocate de unitatea bancara, din motive de securitate, o parte din clienti fiind informati miercuri in acest sens de reprezentantii bancii. Astfel, CEC Bank a informat, miercuri, o parte din clientii afectati despre aceasta situatie si a precizat ca informatiile despre conturi au fost compromise, cel mai probabil prin intermediul internetului, si a luat din precautie masura blocarii cardurilor.
Clientii CEC Bank au fost informati ca, la nivelul intregii tari urmeaza sa fie supuse masurilor suplimentare de securitate aproximativ 17.000 de carduri tip VISA. Pe de alta parte, reprezentantii CEC au mai anuntat clientii ca nu doar acestia au fost afectati de compromiterea datelor, ci si ai altor unitati bancare din România si din strainatate.
Contactati de NewsIn, reprezentantii CEC Bank nu au vrut sa comenteze situatia la acest moment.
Comunicat de presa CEC Bank:
Banca a primit sesizari oficiale conform carora informatiile aferente unui numar de carduri emise de institutii financiare din Romania si din strainatate au fost posibil compromise la nivelul unei baze de date internationale. In scopul protejarii disponibilitatilor banesti ale clientilor si in conformitate cu prevederile contractuale, CEC Bank a aplicat masura de blocare si re-emitere card si cod PIN, fara cost, pentru un numar de carduri din portofoliul propriu.
Ne cerem scuze pentru inconvenientele create, dar in conformitate cu cele mai sus mentionate, actiunea are ca scop protejarea clientilor bancii in fata unor eventuale pierderi financiare.
Mentionam ca atacul nu a vizat doar cardurile CEC Bank si nu se datoreaza eventualelor vulnerabilitati ale sistemului operat de banca. Disponibilitatile banesti ale clientilor nostri sunt in siguranta.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro