BCR a fost cea mai mediatizata banca in mediul online in decursul ultimei luni, fiind urmata de BRD si, la egalitate pe locul al treilea, de Alpha Bank, CEC Bank si Raiffeisen Bank, potrivit unei analize Mediafax Monitorizare. Analiza se refera la perioada 20 mai - 20 iunie si a luat in calcul primele zece banci din Romania din punctul de vedere al activelor detinute. Monitorizarea a fost realizata pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter si pagini publice de Facebook - in total, circa 54.500 de surse online urmarite de Mediafax Monitorizare.
Cele zece banci au inregistrat impreuna 10.263 de mentiuni in mediul online, dintre care aproape o treime (31%) sunt in contul BCR. Aceasta este urmata de BRD (15% din totalul mentiunilor) si, la egalitate pe locul al treilea, de Alpha Bank, CEC Bank si Raiffeisen Bank (cate 8%). Topul este completat de UniCredit si Banca Transilvania (cate 7%), Bancpost (6%), ING Bank si Volksbank (cate 5%).
in timp ce BCR si BRD se situeaza pe primele locuri in toate cele patru categorii de surse online analizate - site-uri, bloguri, Twitter si Facebook -, restul bancilor ocupa pozitii diferite in ierarhiile pe categorii. De exemplu, Banca Transilvania (locul 7 in clasamentul general) este mai vizibila pe Twitter si Facebook decat alte sapte banci, Alpha Bank a fost mai putin mentionata in social media decat pe site-uri, iar Volksbank (locul 10 in ierarhia generala) are o cota mai mare din mentiunile utilizatorilor de Twitter decat din cele ale jurnalistilor site-urilor monitorizate.
Cumulat pentru toate cele zece banci, site-urile au generat 82% din mediatizarea in online (8.459 de mentiuni din totalul de 10.263), Twitter - 9% (915 mentiuni), blogurile - 6% (568 mentiuni), iar Facebook (paginile publice) - 3% (321 mentiuni). Mediafax Monitorizare monitorizeaza in prezent toate categoriile de surse online: presa, dar si social media. Astfel, agentiile de PR si specialistii in comunicare din companii pot afla ce se scrie despre brandurile sau produsele lor pe aproape 54.500 de surse: 978 site-uri de stiri, 27.158 bloguri, 13.577 conturi de Twitter si 12.695 pagini publice de Facebook.
Mediafax Monitorizare este primul serviciu romanesc de monitorizare profesionista a presei, lansat in 1998. in prezent, Mediafax Monitorizare furnizeaza rapoarte zilnice si analize de imagine unui portofoliu de circa 250 de clienti corporate si institutionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienti prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, contin toate materialele jurnalistice in care se regasesc cuvintele-cheie definite de acestia si includ copii scanate ale articolelor din presa scrisa, inregistrarile programelor de stiri radio si TV si linkuri spre articolele sau postarile online.
La randul lor, analizele media evalueaza acoperirea mediatica inregistrata de clienti si de concurentii lor sau felul in care presa a reflectat temele de actualitate din industria in care acestia activeaza. Mediafax Monitorizare detine un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001:2008 pentru sistemul sau de management al calitatii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro