Raiffeisen Bank a lansat o noua initiativa pentru clientii care intra in agentiile sale - “Friendly Bank”, prin care atmosfera devine mai prietenoasa decat pana acum. Ideea unei banci cu o atmosfera prietenoasa a venit chiar de la clienti. Potrivit unui studiu in care se cerea respondentilor sa descrie banca ideala, realizat de institutia de credit in 2009, oamenii isi doresc sa scape de senzatia de intimidare pe care-o incearca la intrarea intr-o institutie financiara. Astfel, banca si-a propus ca, prin implementarea acestei initiative, clientul sa gaseasca in agentiile sale o atmosfera placuta, deloc rigida, o comunicare deschisa si un zambet cald.
“Ne concentram pe nevoile clientilor si recompensam relatia pe termen lung cu banca - prin dobanzi preferentiale, scutiri de comisioane si taxe sau scheme de loialitate. Ne dorim insa mai mult: sa construim impreuna cu clientii nostri o relatie de incredere si sa le oferim o atmosfera placuta, inca de la intrarea intr-o agentie a bancii. Avem o reactie foarte pozitiva la initiativa “Friendly Bank”, care ne incurajeaza sa continuam” a spus Sorin Mirea, director Mangementul Calitatii Raiffeisen Bank.
Programul Friendly Bank a inceput la finalul anului 2009, iar pana acum a fost implementat in 115 de agentii Raiffeisen Bank. Exista mai multe cai pe care le folosim pentru a avea in unitati o atmosfera calda si prietenoasa: panoul cu amintiri (poze ale angajatiilor sau ale clientilor), caricaturi, boluri cu fursecuri cu ravas, baloane, plicuri colorate, o zona special amenajata pentru copii sau sarbatori organizate impreuna cu clientii. Efectele acestor initiative au fost spectaculoase, ducand la cresterea semnificativa a calitatii interactiunii cu banca si la cresterea satisfactiei clientilor.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro