credius.ro

Volksbank adopta o noua identitate vizuala pentru agentii in 2011

6 aprilie 2011

Volksbank a consemnat in 2010 o erodare agresiva a cotei de piata, coborand de pe pozitia a treia pana pe locul opt in topul bancilor din Romania dupa nivelul activelor. La 31 decembrie 2010, Volksbank avea o cota de piata de 5,78% din totalul activelor sistemului bancar autohton, adica o valoare a acestui indicator de 4,8 miliarde euro, fata de 5,2 miliarde euro cat era la finalul lui 2009. Oficialii institutiei de credit au precizat, intr-un comunicat de presa, ca una dintre tintele vizate pentru acest an este reprezentata de obtinerea unei cote de piata de aproximativ 3-4% pe toate segmentele de produse, in conditiile in care in momentul de fata singurul segment de activitate pe care conteaza este cel al creditelor ipotecare. "In 2011, obiectivul bancii este sa dezvolte un business sustenabil si performant, consolidandu-si pozitia pe piata bancara din Romania", se arata in documentul de presa. De asemenea, Volksbank si-a propus continuarea investitiilor in reteaua de sucursale, prin optimizarea acesteia si prin construirea unei noi identitati vizuale a agentiilor. "Volksbank Romania se va concentra in cursul anului 2011 asupra imbunatatirii calitatii serviciilor sale, asupra introducerii de noi produse non-risk, cat si asupra implementarii de programe de eficientizare a costurilor. Pozitionarea ca si banca universala pe piata serviciilor financiare, exclusiv in zonele unde exista competente si putem genera un rezultat notabil. Acest lucrul presupune dezvoltarea geografica in zone cu potential si in domenii ale industriei unde putem fi competitivi, revizuind in acelasi timp directiile ce nu corespund criteriilor noastre financiare", se mai arata in comunicatul Volksbank.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro