credius.ro

Citibank a lansat prima agentie smart banking din Romania

18 ianuarie 2011

Dupa lansarea celor mai recente agentii smart banking in New York, Tokyo, Singapore si Hong Kong, Citibank a inaugurat prima agentie digitalizata din Romania. Clientii Citibank pot beneficia acum de o experienta bancara unica, precum si de produse si servicii bancare personalizate prin intermediul celor mai inovatoare tehnologii din noua agentie smart banking din Baneasa Shopping City Bucuresti, se precizeaza intr-un comunicat de presa al institutiei de credit.

Agentia a fost inaugurata pe 17 ianuarie de catre Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer Group, Andreea Farace, Chief Operating Officer pentru Europa Centrala si de Est si Estul Mijlociu, si Shahmir Khaliq, Division Head pentru Bulgaria, Cehia, Romania si Slovacia. Deschiderea acestei agentii reprezinta o realizare importanta in cadrul strategiei de retail a Citibank Romania, bazata pe inovatie, confort si experienta bancara adevarata.

„Segmentul bancar de retail cunoaste schimbari semnificative pe masura ce nevoile clientilor evolueaza. Urmarind aceasta tendinta, operatiunile bancare ar trebui sa devina mai inteligente, iar functiile conventionale ale agentiilor trebuie sa se schimbe in acelasi ritm. Noua agentie smart banking inaugurata de catre Citibank Romania este construita cu grija in jurul clientului si utilizeaza tehnologiile inalte pentru a plasa experienta acestuia pe cel mai important plan”, a declarat Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer  Group.

Pentru a oferi o experienta bancara unica si flexibila clientilor din mediul urban, agentia smart banking ofera urmatoarele elemente inovatoare in materie de design si tehnologie inalta:

·    ATM cu posibilitate de retragere a numerarului in lei si euro – primul de acest tip din Romania
·    VideoPhone – serviciu de videoconferinta 24/7 cu display Apple ce permite discutia fata in fata cu un consultant CitiPhone
·    Terminal Citibank Online – statie de lucru cu display Apple unde clientul poate accesa website-ul Citibank si realiza tranzactii prin Citibank Online
·    Perete electronic de prezentare – un ecran digital interactiv de 46’’ cu prezentarea produselor si serviciilor Citibank
·    Perete media – panou LCD de dimensiuni mari (2.1 x 1.25 m) ce prezinta o colectie actualizata de stiri, indici bursieri, ratele cursului valutar si informatii despre produse
·    Brosuri electronice – brosuri interactive Apple IPAD ce contin prezentari ale produselor si serviciilor Citibank
·    Retea wireless disponibila pentru toti clientii mall-ului.

 „Pentru Citibank, Romania este una dintre pietele cheie pentru dezvoltarea segmentului de retail, iar inaugurarea acestei agentii demonstreaza efortul nostru permanent de a creste nivelul serviciilor bancare disponibile pe plan local, dar si abilitatea noastra de a aduce in timp scurt in Romania inovatii din diferite parti ale lumii”, a declarat Andrea Farace, Chief Operating Officer pentru Europa Centrala si de Est si Estul Mijlociu.

   „Conceptul de smart banking se adreseaza clientilor moderni din Romania, care pretuiesc timpul si care prefera o experienta bancara confortabila. Aceasta agentie exemplifica prioritatea Citibank Romania de a fi cu adevarat inovatoare si atenta la nevoile clientilor”, a mentionat Tibor Pandi, Director General Citibank Romania. „Experienta bancara adevarata este sloganul nostru in Romania, iar o data cu lansarea acestei agentii facem inca un pas important spre dezvoltarea unui portofoliu de servicii la standarde globale, cu functii inovatoare in premiera in Romania”.

Agentia este deschisa zilnic, de la 10.00 la 19.00. in afara orelor de program, clientii au acces 24/7 la solutii bancare alternative (VideoPhone, terminal Citibank Online si ATM) in cadrul agentiei. Pentru un tur virtual al agentiei, puteti accesa https://www.citibank.ro/video/citibank_ro.mpg .

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro