credius.ro

Cat aloca bancile pentru publicitatea online

9 octombrie 2010

Potrivit www.smark.ro, o platforma complexa de informare si consultanta in domeniul marketingului, din bugetul de marketing al bancilor din Romania, comunicarea pe internet primeste intre 10% la 30%. "Am incercat sa aflam care sunt mesajele pe care le transmit online institutiile bancare si cui se adreseaza in mod special, dar mai ales cat cheltuiesc pentru a-si face vocea auzita pe internet. Au raspuns intrebarilor noastre reprezentanti ai BRD - Groupe Société Générale, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Unicredit Tiriac Bank", scrie www.smark.ro. Conform analizei, in cazul OTP Bank, un procent de aproximativ 10% din bugetul de marketing este destinat online-ului. In mod similar, aproximativ 10-15% din bugetul de marketing al Intesa Sanpaolo Bank a fost directionat catre online, conform declaratiilor oficialilor companiei citati de www.smark.ro. Reprezentantii BRD si Unicredit nu au furnizat cifre. Insa Anca Nuta (Identity & Communication Director, UniCredit Tiriac Bank) a precizat ca "focusul pe canalele de comunicare online este in continua crestere, motiv pentru care, de la an la an, acordam un procent din ce in ce mai mare acestui mediu de promovare.". Iar procentul cel mai mare acordat comunicarii online este cel al Garanti Bank, potrivit declaratiei Andreei Catuneanu (PR & Advertising Manager, Garanti Bank): in medie, este vroba de aproximativ 25-30% din bugetul de marketing. Alte amanunte despre acest subiect sunt prezentate pe www.smark.ro.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro