Odata cu lansarea celei de a treia editii a programului de informare publica “ABCdar bancar” - "Cand cheltuielile devin economii - curs practic" Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze clientii sa faca primul pas spre economisire prin oferirea conturilor de economii in lei cu 0 lei comision de administrare in primul an, anunta banca intr-un comunicat de presa. “ABCdar bancar” este un ghid al termenilor, produselor si serviciilor bancare, pe intelesul tuturor, cu aplicatii practice in viata de zi cu zi.
“Cand cheltuielile devin economii - curs practic” se adreseaza persoanelor sau familiilor care isi doresc sa isi planifice eficient bugetul individual sau al familiei in vederea economisirii, prin echilibrarea cheltuielilor si/sau alegerea unei variante optime de economisire pentru ei. Fiecare „ABCdar bancar” contine un premiu, constand in conturi de economii in lei Super Acces Plus cu 0 lei comision de administrare in primul an. Pentru a intra in posesia premiului, clientii trebuie sa prezinte cardul castigator atasat, pana la data de 31 martie 2010 in orice unitate Raiffeisen Bank. Prin oferirea contului de economii Super Acces Plus in lei in mod gratuit, Raiffeisen Bank isi propune sa-si incurajeze clientii in vederea aplicarii in practica a conceptelor de economisire prezentate in ABCdar.
"„ABCdar-ul bancar” este dedicat clientilor Raiffeisen Bank care doresc sa isi gestioneze eficient bugetul si sa economiseasca. Scopul este sa ii ghideze pe clienti in vederea alegerii unei modalitati de economisire cat mai potrivita fiecaruia. Fie ca este vorba de produse de economisire deja consacrate, cum sunt depozitele la termen, fie ca este vorba de produsele de economisire-creditare sau fonduri de investitii, „ABCdar-ul bancar” ii va sustine pe clienti in planificarea si cresterea bugetului personal", explica Anca Nutiu, Manager Departament Produse de Economisire la Raiffeisen Bank.
Prima editie din seria "ABCdar bancar", intitulata "Cum sa-ti tii ratele sub control", de asemenea disponibila pe www.raiffeisen.ro, este un ghid pentru gestionarea finantelor personale, continand si instrumente simple de evidenta a bugetului si de analiza a situatiei financiare pentru fiecare dintre noi. De asemenea, explica pe scurt consecintele intarzierii la plata ratelor unui credit, pasii de urmat in relatia cu banca in cazul in care apare o astfel de problema, dar si cateva metode de redresare disponibile clientilor care au probleme de replata.
“Asigurarea de viata, pe scurt”, a doua editie din serie, are scop orientativ pentru clientii Raiffeisen Bank si prezinta tipurile de asigurari emise impreuna cu unul dintre produsele de credit ale bancii, pasii de urmat pentru a obtine o despagubire in cazul in care se produce evenimentul asigurat si detalii despre ce anume despagubeste asigurarea. Seria „ABCdar bancar” va continua cu noi materiale de informare legate de alte produse si servicii bancare.
Pentru clientii Raiffeisen Bank care au sau estimeaza dificultati de plata a creditelor contractate, banca a deschis o linie telefonica dedicata; acestia pot suna gratuit la numarul 0800 800 555, de luni pana vineri intre orele 9.00 si 17.00, pentru a primi sfaturi personalizate de la consilierii nostri. In plus, clientii pot primi consiliere financiara in oricare dintre agentiile bancii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro