Banca Transilvania a primit premiul Golden Award for Excellence in Public Relations in cadrul Galei Romanian Public Relations Award, eveniment care a avut loc in Bucuresti, in 6 noiembrie a.c. Manifestarea, aflata la a patra editie, are ca principal obiectiv recunoasterea excelentei in domeniul comunicarii, precum si promovarea, in Romania, a valorilor acestei profesii.
Thomas Achelis, Presedintele Fundatiei Forum for International Communication si membru al juriului, afirma: “A castiga un premiu la aceasta competitie inseamna sa dovedesti companiei tale si publicului ca ai reusit, ca munca ta este recunoscuta si ca esti printre cei mai buni din Romania. Banca Transilvania a confirmat acest lucru, prin proiectul sau, impresionand prin abordarea inedita si matura”.
Banca a participat la acest concurs cu proiectul de implicare sociala “Tu alegi, Banca Transilvania se implica”, fiind premiata strategia de PR a campaniei, felul in care care mesajul central a fost comunicat publicului prin diferite canale, cu ajutorul unor instrumente specifice de Relatii Publice – conventionale si neconventionale.
Programul “Tu alegi, Banca Transilvania se implica” s-a desfasurat in Alba Iulia, Bistrita, Deva si Sibiu, orase in care cetatenii au fost chemati sa aleaga unul dintre proiectele care aveau nevoie de suport financiar. Ideea care a stat la baza demararii, in acest an, a proiectului de implicare sociala – pentru care banca a alocat 280.000 EUR - a fost aceea ca Banca Transilvania a stiut dintotdeauna ca succesul sau se datoreaza, in mare masura, increderii pe care clientii o au in brandul sau. Ca parte activa a comunitatii din care face parte, banca a dorit dintotdeauna sa aduca o contributie semnificativa la dezvoltarea durabila a societatii si sa se dedice oamenilor. Mai mult, banca sprijina initiativele, spiritul antreprenorial si constientizarea apartenentei la valorile comunitatii.
Juriul concursului a fost format din personalitati internationale, specialisti in domeniul relatiilor publice din 5 tari, iar criteriile care au stat la baza realizarii clasamentului au fost: oportunitatea programului, cercetarea, planificarea, executia, evaluarea si creativitatea. In competitie s-au inscris aproape 70 de proiecte ale unor companii si agentii de publicitate & PR de prestigiu din Romania.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: “Castigarea acestui premiu la cea mai importanta competitie de relatii publice din Romania este o onoare pentru noi, dar si o ocazie de a ne masura succesul. Golden Award For Excellence in Public Relations este recunoasterea performantei echipei de marketing & PR a Bancii Transilvania, dar si a faptului ca banca stie sa comunice deschis, permanent si transparent, cu atat mai mult cu cat este o companie cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Bineinteles, premiul acesta ne face sa credem tot mai mult in puterea noastra si ne obliga, in acelasi timp, sa mentinem sus stacheta”.
Conceptul concursului Romanian Public Relations Award, aflat la editia a patra, apartine fundatiei Forum for International Communications si se bucura de sprijinul unor organizatii de prestigiu, precum: Asociatia Internationala pentru Relatii Publice (IPRA), Confederatia Europeana pentru Relatii Publice (CERP), Asociatia Europeana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Academia Europeana de Relatii Publice (EAPR) si Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro