Citigroup vizeaza cresterea ponderii castigurilor realizate in afara Statelor Unite de la 45% la 60% din profitul total, in urmatorii ani, a declarat directorul general al grupului bancar american, Charles Prince, intr-un interviu acordat cotidianului Financial Times.
Citigroup vizeaza achizitia mai multor institutii de credit straine, ca parte a
planului lui Prince de a reduce, intr-un ritm accelerat, dependenta grupului de
piata americana. "Oamenii vor rezultate mai rapide. Excelent, intrucat si eu vreau rezultate mai rapide. Dar realitatea este ca o afacere de o asemenea amploare nu poate fi modificata in interval de sase luni", a afirmat Prince, referindu-se la
restructurarea diviziei Citigroup cu activitate pe segmentul de retail.
Prince a afirmat ca Citigroup se apropie de gradul maxim de crestere organica si va realiza progrese in procesul de extindere prin achizitii pana la sfarsitul anului. intr-un interviu separat, acordat cotidianului italian Il Sole 24 Ore, reprezentantul Citigroup a aratat ca grupul bancar are in vedere pietele din Europa de Est si China pentru eventuale achizitii.
Totodata, Citigroup s-ar putea extinde si in Italia, unde este insa putin probabil sa se dezvolte prin intermediul achizitiilor. "Problema se reduce la urmatoarea intrebare: Reusesti sa ridici stacheta?", a afirmat Prince, explicand ca aceasta este cea mai buna metoda de demonstrare a performantelor, iar el este pregatit sa fie judecat in functie de acest criteriu.
Citigroup este prezenta in peste 100 de state si inglobeaza marci precum Citibank,
CitiFinancial, Primerica, Smith Barney si Banamex. In Romania, Citigroup este prezenta din 1996 prin Citibank. Banca are opt sucursale si furnizeaza servicii si produse financiare companiilor multinationale, societatilor romanesti, sectorului public si organizatiilor non profit, precum si persoanelor fizice prin agentiile CitiFinancial din Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Ploiesti, Sibiu si Timisoara.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro