credius.ro

ING, pe locul 85 in topul celor mai puternice branduri din lume

4 august 2006

NG a urcat pentru al treilea an consecutiv in clasamentul Best Global Brands 2006 al celor mai puternice companii din lume din punct de vedere al valorii brandului. In comparatie cu anul trecut ING a urcat inca doua locuri, ajungand astfel pe locul 85.

Clasamentul este realizat de Interbrand, una dintre cele mai puternice firme de consultanta din lume si de prestigiosul saptamanalul economic BusinessWeek. Pentru a fi luata in considerare la realizarea acestui clasament, o companie trebuie sa indeplineasca mai multe criterii printre care: sa fie o companie tranzactionata public, care sa castige cel putin o treime din veniturile sale in afara granitelor tarii de origine si care sa aiba o prezenta vizibila pe pietele externe.

Interbrand a calculat ca valoarea brandului ING este 3,4 miliarde de dolari, in crestere cu 9% fata de anul trecut. Dintre cele 9 companii ce ofera servicii financiare prezente in clasament, ING a ocupat pozitia a patra in ceea ce priveste cresterea valorii brandului.
In Top 100 se afla doar 9 institutii financiare, cel mai bine clasate fiind Citigroup (11), American Express (14) si Merrill Lynch (21).

Pe primul loc al clasamentului se afla Coca Cola, brand a carui valoare este estimata de analisti la 67 mld. dolari, urmat de Microsoft (57 mld. $) si IBM (56 mld. $).

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro