Pe fondul unei sustinute cresteri economice, in general, si al dezvoltarii sistemului financiar-bancar, in special, Volksbank Romania a reusit, in anul 2005, sa isi reafirme identitatea pe segmentul de retail banking. Dezvoltarea balansata in teritoriu a propriei retele bancare, largirea canalelor de distributie externe si oferirea de produse standardizate, au fost elementele cheie care au generat succesul inregistrat de banca la sfarsitul anului trecut.
Astfel, in 2005, Volksbank Romania si-a extins propria retea bancara cu 10 noi unitati si a ajuns, la sfarsitul anului, sa gestioneze un portofoliu de cca. 85 mii de clienti.
Profitul net total inregistrat la data de 31.12.2005 a fost de 2.700.000 EURO, iar activele bilantiere totale de 508.620.000 EURO.
Volumul total al creditelor acordate a atins valoarea de 306.380.000 EURO iar cel al depozitelor atrase de 117.362.000 EURO.
In prezent Volksbank Romania gestioneaza o retea alcatuita din 43 de unitati, ultimele deschise fiind in: Focsani, Resita, Petrosani, Drobeta Turnu Severin, Lugoj, Slatina, Bucuresti (Dinicu Golescu).
Odata cu dezvoltarea propriei retele bancare Volksbank Romania si-a extins si distributia prin intermediul partenerilor in sistem franciza numarul acestora ajungand in prezent la 16.
Volksbank România şi-a propus şi pentru anul 2006 obiective deosebit de ambiţioase. Într-un context general al creşterii eficienţei pe toate liniile de afaceri şi al perfecţionării continue a personalului, banca noastră poate prezenta rezultatele preliminarii la 31 martie 2006:
Martie 2006 | Martie 2005 | |
euro | euro | |
Total active | 615.425.147 | 362.276.000 |
Total credite | 398.937.757 | 220.386.000 |
Total depozite | 147.490.503 | 104.857.000 |
Rezultatul net al exercitiului |
3.615.000 | 518.000 |
Numar unitati | 41 (in prezent 43) | 17 |
Numar clienti | 90.000 | 67.865 |
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro