credius.ro

Credisson devine Cetelem

8 mai 2006

Dupa preluarea in urma cu un an de catre grupul international Cetelem, Credisson promoveaza incepand de azi, 8 mai, o noua imagine de grup, prin adoptarea identitatii vizuale a Cetelem. ... Se face astfel vizibila apartenenta la cel mai important furnizor de credite de consum din Europa Continentala, membru al grupului BNP Paribas. Mai mult decat atat, compania intentioneaza sa se extinda prin lansarea in cursul acestui an a creditului auto si a cardului de credit. ...

"Aceasta zi marcheaza un punct de referinta in provocarea pe care ne-am asumat-o in mai 2005 prin preluarea Credisson de catre Cetelem. Dorim sa facem vizibila apartenenta noastra la cel mai important jucator pe piata creditelor de consum din Europa, de aceea schimbarea design-ului corporativ reprezinta urmarea fireasca a strategiei de business. Totodata, inseamna un pas important pentru intreaga industrie a creditelor de consum din Romania, avand in vedere pozitia de lider detinuta de Credisson pana in prezent", a declarat Philippe Foursy, noul Director General Cetelem Romania.

Cu 1 milion de contracte de credit semnate, Credisson a ajuns la 10%-12% dintre familiile de romani

„O data foarte importanta pentru mine este ca la aniversarea mea de anul acesta – 26 aprilie, s-a semnat si contractul de credit cu numarul 1.000.000, ceea ce inseamna ca in Romania, Credisson a ajuns intre 10% si 12% dintre familiile de romani. Este un rezultat extraordinar din punctul meu de vedere si arata cat de bine si cat de rapid s-a impus Credisson pe piata romaneasca”, a declarat actualul presedinte al Consiliului de Administratie al Cetelem, Florin Andronescu (fostul presedinte al Credisson).

Noi produse la orizont: creditul auto si cardul de credit

Pe langa creditul de nevoi personale, Cetelem Romania intentioneaza sa lanseze „in foarte scurt timp”, dupa cum s-a pronuntat insusi directorul general adjunct al Cetelem, Daniel Boaje, creditul auto si cardul de credit, cel mai probabil sub sigla MasterCard. Astfel, cu noile credite in portofoliu, se estimeaza pentru 2006 ca valoarea totala a creditelor sa atinga 800 milioane – 1 miliard de euro.

Despre strategia de re-branding

Strategia de re-branding a Credisson implica o serie de transformari la nivelul identitatii corporatiste, prin schimbarea numelui, a siglei, redefinirea misiunii si a valorilor companiei, schimbarea materialelor administrative si de reprezentare ale corporatiei, in concordanta cu strategia Cetelem.

Noul logo face puternice asocieri vizuale cu inovatia, performanta si accesibilitatea, principii cheie din platforma de brand. Prin forme moderne dar prietenoase, design-ul reuseste sa tina departe brandul de imaginea rigida asociata de obicei institutiilor financiare. Si sloganul Cetelem este increzator si dinamic: „Creditul pe care contezi!”

Noua sigla este completata de un set de valori centrale: modernitate, inovatie, diversitate, seriozitate si forta, principii conform carora echipa Cetelem doreste sa-si desfasoare in continuare activitatea. Viziunea companiei -"creditul trebuie sa contribuie constant la cresterea calitatii vietii personale, sociale si economice" - induce un ton de comunicare uman, dublat de un orizont aspirational firesc, viziunea Cetelem fiind in egala masura una sociala. Cetelem isi propune sa participe activ la actiuni de responsabilitate sociala corporatista, integrand preocuparile sociale in activitatile sale comerciale si in interactiunea cu factorii implicati.

"Din punctul de vedere al profunzimii si al dimensiunii, schimbarea identitatii vizuale va avea puternice conotatii interne. Acest proces implica eforturi sustinute de comunicare interna, angajatii reprezentand pentru Cetelem cele mai importante resurse de dezvoltare", a comentat Daniel Boaje, Directorul General Adjunct al Cetelem Romania.

Informatii despre Credisson - Cetelem Romania

Cetelem Romania este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala. Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Credisson - Cetelem Romania a oferit finantare unui numar de 1.000.000 de persoane, in valoare de peste 300 de milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 800 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati. Primele 4 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru companie o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite.

Ana Maria Megan

[email protected]

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro