10.000 de romani au apelat Numarul Consumatorului, promovat de A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons si Metropolitan Life

10.000 de romani au apelat Numarul Consumatorului, promovat de A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons si Metropolitan Life

Metropolitan Life sustine campania de informare si educare a consumatorilor cu privire la numarul de informatii InfoCons, initiata de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons) in parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului. În mai putin de doua luni de la implementarea campaniei, aproximativ 10.000 de persoane

Metropolitan Life sustine campania de informare si educare a consumatorilor cu privire la numarul de informatii InfoCons, initiata de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons) in parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului. În mai putin de doua luni de la implementarea campaniei, aproximativ 10.000 de persoane au apelat noul numar de telefon al Protectiei Consumatorului – 021/9551. Astfel, campania "o9atitudine!-InfoUtile" a incurajat consumatorii sa se informeze cu privire la produse si servicii, putand obtine informatii despre modul in care pot depune o reclamatie sau sesizare. Metropolitan Life a sprijinit campania desfasurata la nivel national, alaturandu-se eforturilor de a incuraja publicul sa foloseasca numarul de telefon si, mai mult decat atat, sa isi cunoasca si sa isi exercite drepturile.

InfoCons 021/9551 – informatii esentiale pentru consumatori si operatori economici legate de
depunerea de reclamatii si sesizari.

Campania a fost initiata ca urmare a intrarii in vigoare, incepand cu 6 ianuarie 2013, a Ordinului nr. 473 din 03/02/2012, pentru modificarea Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010, ce vizeaza noul Telefon al Consumatorului InfoCons – 021/9551. Astfel, modificarile aduse au impus ca necesitate in agenda A.N.P.C.P.P.S.Romania -InfoCons informarea consumatorilor romani cu privire la noul numar de telefon si la informatiile esentiale care pot fi furnizate consumatorilor si operatorilor economici prin intermediul serviciului. Numarul este apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, cu tarif normal in reteaua Romtelecom. „Campania a urmarit sa comunice nu doar numarul de telefon, ci mai ales beneficiile pe care apelarea acestuia le ofera, astfel incat publicul sa capete incredere in utilizarea unui astfel de serviciu pentru a afla raspunsuri la orice nelamurire legata de reclamatii sau sesizari. Avand in vedere acest lucru, vizibilitatea si impactul campaniei, materializate in cele aproape 10.000 de apeluri inregistrate in mai putin de doua
luni de la debutul campaniei, nu pot decat sa ne bucure”, a declarat Sorin Mierlea, presedintele A.N.P.C.P.P.S.Romania -InfoCons.

Pentru a comunica publicului schimbarile aduse de Ordin, cu sustinerea Metropilitan Life, A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons a initiat o campanie bazata pe diseminarea de materiale de promovare in randul agentilor economici si in institutii de stat, in parteneriat cu Secretariatul General al
Guvernului, Ministerul Afacerilor Interne, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgentasi Ministerul Educatiei Nationale. Printre materialele informative utilizate s-au numarat afise, flyere, infocarduri si placute pentru informarea consumatorilor distribuite in primarii, inspectorate scolare, prefecturi, consilii si
inspectorate judetene, cinematografe, magazine din retelele Decathlon, Cora, Carrefour, Diverta si altele.

„Suntem fericiti ca am avut ocazia sa ne implicam in aceasta campanie si ca astfel putem contribui la informarea publicului si la sustinerea lui in a-si exercita un drept fundamental – dreptul la informatie. Informarea, comunicarea, transparenta si punerea la dispozitia clientilor a produselor si serviciilor adaptate nevoilor si dorintelor acestora sunt initiative pe care Metropolitan Life le desfasoara constant sub umbrela Customer Centricity – un program la nivelul intregului grup, care urmareste optimizarea relatiei cu clientii nostri”, a declarat Theodor Alexandrescu, reprezentantul Metropolitan Life in Romania.
La vizibilitatea campaniei ce a debutat pe 10 februarie a contribuit si sprijinul acordat prin InfoCons, ziarul oficial al Miscarii de Protectie a Consumatorilor din Romania, distribuit la nivel national, ce a promovat noul numar pentru Protectia Consumatorilor si informatiile legate de acesta. De asemenea, Ziua Mondiala
a Drepturilor Consumatorilor – 15 martie – a constituit o buna ocazie pentru atragerea atentiei publicului asupra numarului de telefon, de care A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons si partenerii au beneficiat prin diseminarea materialelor informative in locatii din Bucuresti si alte orase din tara.
 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos