
Romanii au ramas cu cateva branduri bine intiparite in ... cap. In cazul bancilor, daca intrebi pe cineva despre o banca, raspunsul vine imediat: cu cine fac banking? Brandurile locale se mentin in preferintele consumatorilor romani, astfel incat un sfert dintre brandurile validate Superbrand sunt branduri romanesti, in cadrul Programului Consumer Superbrands 2011-2012 realizat de compania de cercetare Nielsen. Cateva dintre marcile prezente in top s-au mentinut mai mult ani la rand in lista brandurilor considerate Superbrands de catre consumatorii romani: BCR, Artic, Borsec, Dorna, Mobexpert, Petrom, Poiana, PRO TV, Rompetrol, Sensiblu, sau Ursus.
In urma acestei etape calitative, 740 de branduri calificate au fost mai apoi incluse in cercetarea de piata, realizata de catre Superbrands Romania in colaborare cu Nielsen Romania la nivelul a 1.500 de consumatori romani. Cercetarea s-a finalizat in luna septembrie a acestui an.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro