Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) a demarat, incepand cu aceasta luna, o ampla campanie de promovare-distributie a produsului de economisire-creditare. Astfel, orice client RBL care poate recomanda prieteni/cunostiinte, care vor incheia contracte de economisire-creditare, primeste in mod automat si fara tragere la sorti un premiu constand in produse electrocasnice (fier de calcat, prajitor de paine, blender, cuptor cu microunde). Campania RBL se desfasoara in perioada 1 iunie 2007 - 31 august 2007.
"In ceea ce priveste distributia, am reusit din nou sa fim printre primii care implementeaza un nou concept pe piata bancara romaneasca, si acest lucru nu face decat sa ne bucure. Suntem convinsi ca punerea in aplicare a unei noi strategii de distribuire a produselor noastre, 'clientul multumit aduce clienti', va avea succes pe piata romaneasca si va duce la cresterea gradului de penetrare si notorietate a sistemului de economisire - creditare in randul populatiei", a declarat Ionut Costea, presedintele RBL.
Raiffeisen Banca pentru Locuinte a fost printre primele banci care a venit cu noi filozofii de distribuire a produselor pe piata romanesca. La scurt timp de la infiintare, RBL a inaugurat 10 caravane mobile, care au acoperit peste 100 de orase, unde cei interesati puteau incheia contracte de economisire-creditare. In plus, in fiecare an sunt lansate "Saptamanile economisirii - creditarii", prin care RBL pune la dispozitia potentialilor/ actualilor clienti standuri mobile de consiliere in peste 40 de orase.
Produsele oferite de RBL sunt vandute in prezent prin trei canale de distributie principale: o retea de agenti proprii in care lucreaza peste 3.500 de colaboratori activi, sucursalele si agentiile Raiffeisen Bank si prin parteneri de afaceri
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro